• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 3 بهمن 1401
کد مطلب : 183720
+
-

با مردم/درخصوص پهنه‌بندی مناطق مسکونی تهران بازنگری شود

بعضی از نقاط تهران مثل منطقه خزانه بخارایی(منطقه16) به‌گونه‌ای پهنه‌بندی شده‌اند که به‌رغم فرسوده بودن بافت‌شان اجازه ساخت بیشتر از3 طبقه را ندارند و همین موضوع ساخت‌وساز را در این منطقه راکد کرده است. تعدادی از مالکین ازجمله خود من موضوع را با شهرداری منطقه مطرح کردیم و وعده دادند که با شهرداری مرکز در این مورد رایزنی خواهند کرد که تا به حال اقدامی صورت نگرفته و مشکل به قوت خود باقی است. از سازمان شهرداری کل تهران درخواست داریم تا نسبت به پهنه‌بندی این منطقه تجدید‌نظر کنند.
شهروندی از تهران

همسان‌سازی‌ تنها برای عده‌ای شاید عادلانه باشد
بنده با 31سال پرداخت حق بیمه به‌صورت آزاد و اجباری با حقوق 5میلیون تومان بازنشسته شده‌ام، درحالی‌که یک فرد که 19سال حق‌بیمه پرداخته و به سن 60سالگی رسیده است هم با همین رقم بازنشسته شد. فرق من که 31سال بیمه‌پردازی داشتم با فردی که تنها 19سال بیمه پرداخته چیست، شاید برای کسی که حق بیمه کمتر پرداخته همسان‌سازی‌ عدالت‌آور باشد اما ضایع شدن حق بیمه من و امثال من کجای این پروسه است؟
کاهانی از خرم‌آباد

پیامک
پله برقی‌های ایستگاه‌های تربیت مدرس و باقری مدت‌هاست از کار افتاده‌اند

پله‌برقی ایستگاه‌های تربیت مدرس و باقری مدت‌هاست خراب هستند و برای مسافران ایجاد مشکل کرده‌اند. گذشته از این برخی ایستگاه‌های مترو نظیر ایستگاه مهدیه به آزادگان که به تازگی به بهره‌برداری رسیده اند اصلا پله‌برقی ندارد.
وفایی از تهران

کمبود پمپ‌بنزین در محدوده نارمک
متأسفانه در محدوده مرکزی نارمک پمپ‌بنزین وجود ندارد و معدود پمپ‌بنزین‌های موجود نیز همواره بسیار شلوغ هستند. از مسئولان تقاضا می‌شود با دعوت از سرمایه‌گذاران و مساعدت با ‌آنها نسبت به تاسیس چند پمپ‌بنزین در محدوده نارمک به‌خصوص نارمک‌جنوبی اقدام کنند.
آشنا از تهران

تحریم سپاه نشان از اقتدار نیروهای نظامی کشور است
اگر دشمنان موفق شوند طرح نهایی تحریم سپاه را مصوب و اجرایی کنند مشخص می‌شود که تا چه اندازه نگران اقتدار و توانمندی نیروهای نظامی کشور ما هستند و اینها نشان می‌دهد باید ایستادگی کرد و از این تحریم‌ها و لیست نهراسید تا به حول و قوه‌الهی روزهای ظفر به‌زودی از راه برسند.
علیمی از مشهد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید