• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 1 بهمن 1401
کد مطلب : 183411
+
-

عدد خبر

123
سامانه‌ای است که اگر مردم در فصل سرما کودک کار دیدند، می‌توانند با آن تماس بگیرند و مراتب را اطلاع‌رسانی کنند. به‌گفته محمدرضا حیدرهایی، سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی، این توصیه شامل کودکان کار زیر 6 سال است تا به این ترتیب، آنها در معرض خطرات و تهدیدات احتمالی ناشی از سرما و... قرار نگیرند.

300 مهمان
برجسته خارجی، در نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تأثیرگذار در تهران شرکت کردند. 70نفر از این مهمانان، از مقامات زن کشورهای مختلف شامل وزرا، معاونان رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس هستند که در این رویداد گرد هم آمدند. انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، درباره این کنگره گفت که توانمندی زنان ایرانی بی‌نظیر بوده و دستاوردهایی که در زمینه‌های مختلف کسب کرده‌اند باید به دنیا نشان داده شود.

51 هزار
تخت بیمارستانی در کشور در حال تکمیل و بهره‌برداری است .به گفته بهروز رحیمی‏، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت‏، تعیین تکلیف و تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان از اولویت های مجموعه وزارت بهداشت است و با بهره‌برداری از تخت های جدید به مجموعه سلامت کشور افزوده می‌شود.

95 هزار
دانشجو، تعداد تقریبی دانشجویانی است که هم‌اکنون در دانشگاه فرهنگیان کشور سرگرم تحصیل هستند. نزدیک به 23هزار مهارت‌آموز نیز در این دانشگاه سرگرم تحصیل هستند. این دانشجویان و مهارت‌آموزان، تحت نظر و آموزش 850 استاد در این مرکز آموزشی و دانشگاهی معطوف به آموزش و پرورش سرگرم تحصیل‌اند. گفتنی است که تا به حال تقریبا نزدیک به 96هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

1200 محصول
آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سطح بازارها و فروشگاه‌ها جمع‌آوری شده است. این محصولات غیرمجاز، می‌توانند عوارض خطرناکی برای استفاده‌کنندگان داشته باشند. در کنار آنها فرآورده‌های غیرمجاز نیز در بازار هستند. این فرآورده‌های غیرمجاز و تقلبی، شامل مواردی هستند که یا از مواداولیه غیرمجاز استفاده کرده‌اند، یا در شرایط نامطلوب تولید شده‌اند یا حمل‌ونقل و نگهداری آنها در وضعیت نامناسبی بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :