• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 1 بهمن 1401
کد مطلب : 183388
+
-

آماربازی

13
تیم نساجی با سود بردن از یک پنالتی اشتباه، مقابل مس رفسنجان به تساوی یک - یک رسید و از شکست گریخت. این اتفاق در بازی رفت 2 تیم هم عینا رخ داده بود. براساس آماری که سایت فوتبال360هفته گذشته منتشر کرد، تیم نساجی در دور رفت لیگ برتر 12بار از اشتباهات داوران سود برد که این یک رکورد در بین تمامی تیم‌ها بوده است. البته قائمشهری‌ها 8بار هم از اشتباه داوران متضرر شده بودند و درواقع 20اشتباه تأثیرگذار داوری در بازی‌های این تیم رخ داده بود که رکورد عجیب و غریبی است. در نخستین هفته از دور برگشت، سیزدهمین اشتباه هم به سود نساجی رقم خورد تا رکورد این تیم دست‌نیافتنی‌تر شود.
 
11
تیمی که در دور رفت، بیشترین اشتباهات داوری به ضررش رخ داد استقلال تهران بود. در 15بازی نیم‌فصل اول، 11سوت اشتباه به ضرر تیم استقلال زده شد تا تیم ساپینتو از این لحاظ بالاتر از پرسپولیس، مس رفسنجان و نساجی قرار بگیرد. این 3تیم 8بار با سوت اشتباه داوران به ضرر خودشان مواجه شده بودند. پرسپولیس در ازای 8سوت اشتباهی که به ضررش زده شد 6بار هم از اشتباه داوران سود برد. اما استقلال در ازای ضرر دیدن از 11سوت اشتباه، فقط شاهد 3سوت اشتباه به سود خودش بود. در بین تیم‌های مدعی قهرمانی، سپاهان و گل‌گهر 2 تیمی هستند که سودشان از اشتباهات داوری بیشتر از ضرر و زیان آنها بوده است.
 
07
ملوان در شروع نیم‌فصل دوم پیکان را برد تا هفته‌های شکست‌ناپذیری‌اش را به 7هفته برساند. برای تیمی که از 9بازی اول فصل خودش 6بازی را باخته بود، شکست نخوردن در 7بازی بعدی، رکورد بسیار خوب و قابل‌توجهی است. ملوان حالا کاملا از منطقه سقوط جدا شده و خودش را به‌عنوان یک تیم میانه‌جدولی در لیگ بیست‌ودوم جا انداخته است. این تیم همچنین در تقابل با پیکان برای پنجمین بازی متوالی گل نخورد و دقایق بسته ماندن دروازه‌اش را هم به 494دقیقه رساند. آخرین باخت ملوان در هفته دهم مقابل پرسپولیس بوده و آخرین گل خورده این تیم هم در بازی عقب‌افتاده مقابل فولاد در روز 11آبان ثبت شده است. تیم مازیار زارع از 7بازی اخیر به 3برد و 4مساوی رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید