• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 26 دی 1401
کد مطلب : 182948
+
-

عدد خبر/ 28000 شغل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ۲۸هزارو۱۱ فرصت شغلی جدید از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سامانه «رصد» مربوط به استان ثبت شده است. به گزارش ایرنا، علی جهانی افزود: سامانه رصد جهت جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغال و خدمات‌رسانی به متقاضیان و جویندگان کار در کشور ایجاد شده است.‌

۳۵۰۰ خانوار
 معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با اتمام کامل پروژه‌های ابلاغی بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی جنوب استان، بیش از ۳۵۰۰خانوار روستایی روستاهای بالای ۲۰خانوار از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند. به گزارش روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی، جعفر صادقی‌پور گفت: این پروژه‌ها در اشنویه، بوکان، شاهین‌دژ، سردشت، پیرانشهر، میاندوآب، مهاباد، نقده و تکاب ابلاغ شده است.

۴۵۰ میلیارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۴۵۰میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان بوشهر خبر داد. به گزارش تسنیم، علی باستین از توسعه سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: در یک‌ سال گذشته 188پروژه تولیدی در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری با اعتبار بیش از 2400میلیارد تومان و اشتغال حدود 6هزار نفر افتتاح شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید