• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 20 دی 1401
کد مطلب : 182406
+
-

آبراموویچ کجایی؟

هواداران چلسی از شکست‌ها خسته شده‌اند و نام سرمربی و مالک قبلی را صدا می‌زنند

آبراموویچ کجایی؟

تیم‌های انگلیسی از این تورنمنت به تورنمنت دیگری سرگردانند. دیشب دیدارهای دور سوم جام حذفی انگلیس با دیدار آرسنال و آکسفورد‌یونایتد به پایان رسید و حالا از امشب رقابت‌های جام اتحادیه با بازی منچستریونایتد- چارلتون و نیوکاسل- لستر از سر گرفته می‌شود. از ابتدای هفته آینده هم لیگ برتر در پیش است. در جام حذفی بدون احتساب بازی دیشب 9تیم لیگ برتری از دور رقابت‌ها حذف شدند که چنین چیزی در 15سال اخیر و از فصل 08-2007 بی‌سابقه بوده است. در آن فصل هم ۹‌تیم لیگ برتری در دور سوم حذف شدند و برای آخرین‌بار تیمی خارج از لیگ برتر (کاردیف) به فینال رسید. تیم‌های استون‌ویلا، چلسی، نیوکاسل، برنتفورد، بورنموث، ناتینگهام فارست، کریستال پالاس، اورتون و یکی از بین 2‌تیم لیورپول و ولوز که دیدارشان مساوی شد و به بازی تکراری کشید حذف شده‌اند و ممکن است لیدز هم در بازی تکراری مقابل کاردیف حذف شود.
گواردیولا که همیشه در مراحل حذفی همه رقابت‌ها خوش‌شانسی می‌آورد، امسال در جام اتحادیه و حذفی بدشانس بوده و با قرعه‌های سخت روبه‌رو شده. او در جام اتحادیه مجبور شد چلسی و لیورپول را حذف کند و در حذفی هم پس از عبور از سد شکننده چلسی با برنده بازی دیشب آرسنال- آکسفورد افتاد. بازی‌های مهم مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی انگلیس به این شرح خواهد بود: برایتون - برنده لیورپول/ولوز، من‌سیتی- برنده آرسنال/آکسفورد، منچستریونایتد - ردینگ و پرستون - تاتنهام.
پس از باخت سنگین به سیتی هواداران چلسی نام آبراموویچ (مالک قبلی) و توماس توخل (سرمربی قبلی) را صدا زدند. گرام پاتر که پس از عملکرد درخشان در برایتون به‌جای توماس توخل به چلسی آمده، روزبه‌روز به اخراج نزدیک‌تر می‌شود هر چند که گواردیولا درباره او به تاد بولی، مالک باشگاه چلسی توصیه کرده که به این مربی فرصت بدهد. پپ گواردیولا قبلا به سران باشگاه آرسنال هم توصیه کرده بود تا به میکل آرتتا زمان بدهند و حالا عمل به آن توصیه به باشگاه آرسنال سود رسانده است. پاتر در 10بازی آخر، 7بار شاهد شکست تیمش بوده که 3‌بار آن مقابل منچسترسیتی در 3 تورنمنت مختلف بوده. او به تیم سابق خودش، برایتون هم 4بر صفر باخته است. البته چلسی مصدومان زیادی دارد اما این دلیل نمی‌شود 4 تا 4 تا بخورد و مقابل من‌سیتی حتی یک‌موقعیت گل هم نسازد. مالک آمریکایی باشگاه بیش از 200میلیون یورو صرف خرید بازیکنان دفاعی کرده اما نتیجه‌اش فاجعه بوده.
    آمار گرام پاتر مقابل گواردیولا؛ 9شکست در 10بازی.
    ریاض محرز‌ این فصل مقابل چلسی در 3‌جام مختلف گل زده؛ جام اتحادیه، لیگ برتر و جام حذفی.
    عملکرد منچسترسیتی پس از باخت در فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی؛ 5بازی، 5برد، 5کلین شیت و 9گل زده.
    عملکرد پاتر به‌عنوان سرمربی چلسی؛ 19‌بازی، 8‌برد، 4‌مساوی، 7باخت، 22‌گل زده و 19‌گل‌ خورده.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید