• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 20 دی 1401
کد مطلب : 182405
+
-

در سری‌آ چه خبر است؟

ناپولی به سمت قهرمانی و یووه به سمت صدر در حرکت هستند

در سری‌آ چه خبر است؟

با روندی که در پیش است، به‌نظر می‌رسد اسکودتو در این فصل به تیمی غیر از یوونتوس یا 2‌تیم شهر میلان برسد که در قرن21 جام‌ها را بین خودشان دست‌به‌دست کرده‌اند. ناپولی غیر از بازی هفته پیش مقابل اینتر در همه بازی‌های این فصل در همه رقابت‌ها عالی کار کرده و پاداش این بازی‌ها اختلاف 7امتیازی در صدر جدول با تیم دوم یعنی میلان و یوونتوس است. میلان و اینتر در این هفته هر دو برتری 2‌گله را مقابل آاس‌رم و مونتسا از دست دادند اما یوونتوس به‌آرامی خودش را به صدر نزدیک کرده است. پیروزی 2 بر صفر برابر سمپدوریا در هفته17 اختلاف امتیازات ناپولی نسبت به تیم دوم را به 7امتیاز افزایش داد.
    اوسمین در سری‌آ ۱۰‌گله شد. ماریو روی در بازگشت به ترکیب اصلی، ششمین پاس گل فصلش را داد.
    ناپلی‌ها خوب پنالتی می‌گیرند. ۱۹‌پنالتی برای ناپولی در 2‌فصل اخیر گرفته شده که بیش از مجموع پنالتی‌های تیم‌های رده دوم یعنی یووه و میلان است.
    سمپدوریا هر 6بازی خانگی آخر خود را در سری‌آ به حریفان واگذار کرده که در تاریخ باشگاه چنین چیزی سابقه نداشته است.
    سمپدوریا برای اولین‌بار از مارس1976 موفق نشده در 5بازی خانگی پیاپی به رقبا گل بزند. سمپدوریایی‌ها آن سال در 6بازی پیاپی گل نزده بودند.
    ناپولی هر 8بازی آخر مقابل سمپدوریا را با پیروزی پشت‌سر گذاشته. آنها تنها مقابل اسپال روند پیروزی پیاپی بهتری داشتند که موفق شده‌اند 11پیروزی پشت‌هم مقابل این تیم به‌دست آورند.
    هفته آینده دیدار مستقیم ناپولی با یوونتوس شاید تکلیف قهرمانی این فصل را یکسره کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید