• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 15 دی 1401
کد مطلب : 181930
+
-

قرمز به رنگ تازه

بازیکنان آرسنال برای موفقیت تشنه‌اند

قرمز به رنگ تازه

آرسنال سرانجام برای سومین‌بار در این فصل لیگ برتر امتیاز از دست داد اما نشانه‌های امیدوارکننده‌ای برای هواداران وجود داشت. بازیکنان این تیم به این ذهنیت رسیده بودند که باید نیوکاسل را شکست دهند. یادمان نرود این دهمین کلین‌شیت این فصل نیوکاسل بود و این تیم بدون ستاره‌های بزرگ و مربی نامدار در این فصل پدیده لیگ بوده است. آرسنالی‌ها در 20دقیقه پایانی طوری رفتار می‌کردند که انگار بازی مرگ و زندگی است. آنها از وقت‌کشی بازیکنان حریف هم عصبی می‌شدند. این یعنی توپچی‌ها مزه برنده بودن را چشیده‌اند وگرنه در شرایط عادی تساوی در چنین مسابقه‌ای درحالی‌که هنوز فاصله‌ای مطمئن با تیم دوم جدول دارید، نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. ضمن اینکه آرسنال با وجود ناتوانی در ارائه بازی همیشگی، 2‌پنالتی از داور و کمک‌داور ویدئویی طلبکار شد. این دومین تساوی آرسنال در لیگ بود. آنها تنها یک‌شکست ناحق مقابل منچستریونایتد داشته‌اند.
    کلاغ‌ها تحت هدایت ادی هو در 15‌بازی گذشته شکست‌ناپذیر بوده‌اند؛ 9 پیروزی و 6 تساوی که این از دسامبر 1995تاکنون سابقه نداشته.
    نیوکاسل موفق شد به رکورد 10‌پیروزی پیاپی آرسنال در لیگ برتر پایان دهد.
    این دهمین کلین‌شیت نیوکاسل در لیگ بود؛ 10‌کلین شیت و فقط 11‌گل خورده.
    هیچ تیمی نتوانسته بود در این فصل مقابل آرسنال کلین شیت کند و نیوکاسل به نخستین تیم از این حیث تبدیل شد.
    توپچی‌ها تاکنون 29کلین‌شیت در لیگ برتر مقابل کلاغ‌ها داشته‌اند که تنها منچستریونایتد با 29کلین‌شیت مقابل تاتنهام رکورد گل نخوردن برابری با آرسنال مقابل یک‌تیم خاص را دارد.
    در بازی آرسنال و نیوکاسل، وقت مفید بازی ۵۳‌دقیقه بود که از نظر کوتاهی مدت زمان بازی، هجدهمین بازی فصل به‌حساب می‌آید. در این فصل لیگ برتر میانگین وقت مفید بازی‌ها ۶۱‌ دقیقه بوده است.

پس از 11مسابقه این نخستین باری بود که آرسنال در ورزشگاه امارات به پیروزی نمی‌رسد. این تیم آخرین‌بار در آوریل به برایتون (2-1) باخته بود و همه بازی‌های خانگی بعدی را برده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید