• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 15 دی 1401
کد مطلب : 181927
+
-

در نزدیکی پاریس

درخشش دوباره رشفورد باعث به جریان افتادن انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن می‌شود

در نزدیکی پاریس

رشفورد باز هم برای منچستریونایتد گل زد؛ این‌بار در پیروزی 3 بر صفر بر بورنموث. پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته وقتی مارکوس رشفورد دچار افتی شدید بود و هنوز نتوانسته بود دکترای افتخاری از آکسفورد را که به‌خاطر کارهای انسان‌دوستانه‌اش به او داده شده بود هضم کند، دنبال این بازیکن بود. طبیعی است که پاریسی‌ها با شرایط فعلی این بازیکن که دوباره به اوج برگشته، بیشتر او را بخواهند. دلیل علاقه پاریسی‌ها به این بازیکن دوستی او با امباپه است. یکی از شرط‌های امباپه برای تمدید قرارداد این بود که نقل‌وانتقالات با نظر او انجام شود. ابتدا چند بازیکن نوچه لیونل مسی نظیر پاردس و دی‌ماریا از تیم کنار گذاشته شدند اما باشگاه به وعده‌هایش در قبال امباپه عمل نکرد. یکی از آن وعده‌ها قول برای جذب رشفورد بود. حالا که باشگاه در حال تلاش دوباره برای خرید این بازیکن انگلیسی است خبر رسیده امباپه به‌خاطر مشکلاتی که با مسی دارد و پاری‌سن‌ژرمن در حال تمدید قرارداد این بازیکن آرژانتینی است، ممکن است باشگاه را ترک کند. شاید اگر رشفورد به پاریس برود، یونایتد زودتر با مارکوس تورام از مونشن‌گلادباخ قرارداد ببندد. ارزش این بازیکن فرانسوی 12میلیون یورو است که واقعا می‌صرفد.
   مارکوس رشفورد برای اولین‌بار در عمرش در 4‌مسابقه پشت‌سرهم در لیگ برتر موفق به گلزنی شد.
   از زمانی که رونی در حد فاصل فوریه تا آوریل در 7‌بازی متوالی موفق به گلزنی شده بود، تنها مارکوس رشفورد موفق شده که در 6‌بازی متوالی برای منچستریونایتد در تمامی رقابت‌ها گل بزند. رشفورد در 6‌بازی آخر خود در الدترافورد به شریف، وستهم، استون ویلا، برنلی، ناتینگهام فارست و بورنموث گل زده است.
   برای اولین‌بار از سال2017 و زیرنظر مورینیو، منچستریونایتد 7بازی خانگی پیاپی را در اولدترافورد برد.
   منچستر چهارمین برد خانگی متوالی خود را در لیگ برتر بدون گل خورده به ثبت رساند که از سال2017 و زمان مورینیو بی‌سابقه بوده است.
   منچستریونایتد از ماه سپتامبر برابر آرسنال (پیروزی 3 بر یک) گلی در اولدترافورد دریافت نکرده است.
   تعداد بازی‌های بدون گل خورده یونایتد در لیگ این فصل که هنوز به نیمه نرسیده، با کل فصل پیش برابر شد؛ فصل 22-21 (8‌کلین‌شیت در 38‌بازی) و فصل 23-22 (8‌کلین شیت در 17‌بازی).

رکورد شیاطین سرخ در دیدارهای خانگی لیگ که نیمه نخست را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند؛ ۳۰۸‌بازی، ۲۸۵‌پیروزی، ۲۳‌تساوی و صفر شکست. هیچ تیمی در الدترافورد موفق به کامبک در نیمه دوم نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید