• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 8 خرداد 1397
کد مطلب : 18155
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wEyz
+
-

کافه مجلس

  عناصر دوآتشه اصولگرا در فهرست دوتابعیتی‌ها

مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید درباره گزارش تحقیق و تحفص برخی نمایندگان مجلس از دوتابعیتی‌ها در کشور به اعتمادآنلاین گفت: در فهرست 210نفری که از وزارت اطلاعات استعلام گرفته شده و دوتابعیتی بودند، بعضی از عناصر نظامی و برخی اصولگرایان خیلی دوآتشه در آن قرار دارند. کواکبیان تصریح کرد: مرجع تشخیص دو‌تابعیتی‌ها دستگاه‌های امنیتی ازجمله وزارت اطلاعات هستند و وزارت اطلاعات هم مطمئن باشید مو را از ماست بیرون می‌کشد و خیلی نیاز به تحقیق و تفحص هم نیست. برخی دوست دارند هر کار دولت را به‌نحوی وارونه جلوه دهند و همین کلمه 210نفر استعلام شده را 210مدیر دو‌تابعیتی اعلام می‌کنند. من به یکی از این افراد گفتم چرا اینگونه گفتید که ایشان گفتند اینها در معرض مدیریت بودند.

  دیدار زنان مجلس با اژه‌ای

یک عضو فراکسیون زنان مجلس از دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس با معاون اول رئیس قوه قضاییه در سکوت خبری سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که این دیدارها ادامه یابد. طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در دیدار اخیر فراکسیون زنان مجلس با آقای محسنی اژه‌ای، معاون اول رئیس قوه قضاییه موضوعات متنوعی مطرح شد از جمله منع خشونت علیه زنان که در قالب لایحه حمایت از زنان مطرح است. از معاون اول قوه خواستیم با توجه به اهمیت موضوع برای جامعه زنان، این مسئله به گوش رئیس قوه قضاییه رسانده شود.

  تذکر ۱۴ نماینده به وزیر ورزش

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد با اشاره به ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی‌های جام جهانی روسیه به خبرگزاری ایسنا گفت: ۱۴ نماینده مجلس در تذکری به وزیر ورزش خواستار توضیح درباره علت خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی از ترکیب تیم ملی فوتبال شدند. ما در تذکر خود اصلا موضوع تغییر ترکیب تیم ملی را مطرح نکردیم بلکه فقط خواستیم وزیر ورزش توضیح دهد که چرا این بازیکنان رده اول کشور که تا آخرین لحظات جزو ترکیب تیم ملی بودند،  خط خوردند؟

این خبر را به اشتراک بگذارید