• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 30 آذر 1401
کد مطلب : 180738
+
-

با مردم/یک‌سال در انتظار وام ودیعه مسکن

دی‌ماه سال1400برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کردیم و همه مدارک را هم آماده کردیم ولی تا این لحظه که دی‌ماه 1401است با وجود بارها پیگیری خبری از پرداخت این وام نیست، درحالی‌که به‌زودی دوباره باید قرارداد خانه را تمدید کنیم و توان اضافه‌کردن وجهی به پول رهن را نداریم. مسئول بانک به ما گفت به جز وام فرزند‌آوری و ازدواج برای باقی وام‌ها دستوری نداریم. اگر چنین است چرا در اخبار مردم را به سمت دریافت وام هدایت می‌کنند؟
امانی از زنجان

جمع‌آوری مشاغل مزاحم از خیابان دهخورقانی انجام نشد
در یکی ،2سال اخیر با استقرار مشاغل مزاحم ازجمله تعمیرگاه موتور و خودرو و... در خیابان دهخورقانی در نزدیکی میدان رسالت واقع در منطقه 4شهرداری، ‌آرامش اهالی بر هم ریخت. اهالی از طریق رسانه‌ها و مسئولان پیگیر موضوع شدند تا برای ساماندهی این مشاغل خارج از محدوده شهری تدبیری شود. در آخرین مورد از این اقدامات یکی از ساکنان خیابان به دیدار حضوری با شهردار رفته و از ایشان قول مساعد گرفت. در تماس تلفنی یکی از اهالی هم گفتند موضوع به معاون خدمات شهری ارجاع شد و در ناحیه هم گفتند در حال مستندسازی پرونده مذکور هستند. اکنون مد‌ت‌ها از قول مساعدی که داده‌اند می‌گذرد و هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
باقری از تهران

کلانتری شهرک پیام ساخته شد ولی افتتاح نشد
شهرک پیام که ۱۰سال از تاسیس آن می‌گذرد و جمعیتی بالای۲۰ هزار نفر دارد همچنان فاقد کلانتری مستقر در شهرک است درحالی‌که سال گذشته ساختمان این مرکز با صرف هزینه‌ای از سوی شهرداری بازسازی شد، اما کلانتری افتتاح نشده و هر روز شاهد دزدی‌ها و خفت‌گیری‌های روز‌افزون و ناامنی برای تمامی اهالی شهرک هستیم.
اهالی شهرک پیام کرج

پیامک
حقوق و مزایای رزیدنت‌ها واقعا ناکافی است

یک رزیدنت ماهانه بین 6تا 8میلیون دریافتی دارد درحالی‌که مدرک دکترا گرفته، یک شب در میان باید شیفت بماند، ‌بیمه و مزایا و عیدی ندارد و مدام با بیماران سرو کار دارد. آیا توقع دارند رزیدنت‌ها همچنان این وضع را تحمل کنند. بر اثر همین وضع است که عده‌ای از همکاران من مهاجرت کرده یا در مشاغل دیگر مشغول شده‌اند درحالی‌که برای تحصیل آنها یا خودشان یا دولت سال‌ها هزینه کرده‌اند. باید به این وضع رسیدگی فوری شود.
رزیدنت قلب حسین از تهران

حقوق نیروهای رسمی و شرکت آبفای رشت پرداخت نشد
از 4ماه قبل حقوق نیروهای شرکتی و از 3ماه قبل هم حقوق نیروهای رسمی آب و فاضلاب رشت پرداخت نشده است. این در حالی است که با توجه به تورم حاکم بر جامعه عدم‌پرداخت حقوق به پرسنل این اداره مشکلات فراوانی را برای آنان رقم زده است.
علیشیری از رشت

جلوی مازوت‌سوزی پتروشیمی شازند را بگیرند
شهر کوچک شازند به واسطه مازوت‌سوزی پتروشیمی شازند آلوده شده و در برخی اوقات غیرقابل تحمل است، بماند که آلودگی این مجتمع به آلودگی هوای اراک هم دامن می‌زند. سؤال این است که چه زمانی قرار است به مازوت‌سازی‌ پنهان و آشکار در این پتروشیمی پایان دهند. آیا سلامت بومیان و ساکنان شازند کم‌اهمیت است؟
ثالثی از شازند اراک

پیام
ماسک‌زدن در هوای آلوده نیازمند روشنگری دارد

به مردم می‌گویند به خاطر آلودگی هوا ماسک بزنند ولی اولا مثل سابق در همه جا ماسک پیدا نمی‌شود. در ثانی گفته می‌شود نوع آلودگی هوای تهران به‌گونه‌ای است که ذرات معلق هوا به‌دلیل قرار‌گرفتن در هوای مرطوب جلوی دهان هنگام ماسک‌زدن، فرصت بیشتری برای انتقال به ریه‌ها دارند و برای ذرات کمتر از 2.5میکرون ماسک توصیه نمی‌شود. کارشناسان با کمک رسانه‌ها در این خصوص به مردم اطلاعات بدهند.
دولتشاهی از تهران

بیکاری پرستاران طرحی ناعادلانه است
اگر به پرستاران نیازی نداشتیم و استخدامی هم در کار نبود شاید چندان جای گلایه نبود اما درحالی‌که همه بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها با کمبود پرستار مواجهند چرا نباید پرستاران طرحی را که از اتفاق طرحشان را در بدترین شرایط پاندمی کرونا گذرانده و تجربیات بسیار ارزنده‌ای آموخته‌اند، استخدام کنند. بیکاری پرستاری که طرحش را گذرانده با بهانه کمبود اعتبار و مشکلات دیگر عین بی‌عدالتی است.
شهبازی از همدان
 
داروی هسته‌ای تصویربرداری پت‌اسکن نیست
برای مادرم پت‌اسکن تجویز کردند تا با تصویربرداری پزشکی هسته‌ای به‌صورت سه‌بعدی عملکرد بافت‌های بدن را بررسی کنند. از بیمارستان وقت گرفتیم و از 12ساعت قبل مادرم را به حالت ناشتا نگه داشتیم درحالی‌که بسیار ضعف داشت. دقیقا یک‌ساعت قبل از انجام تصویربرداری وقت را کنسل کردند. مادرم را به سرعت به درمانگاه بردیم و با تزریق سرم مقداری از ضعفش را جبران کرده و دوباره وقت گرفتیم. برای بار دوم وقت را تغییر دادند و وقتی برای بار سوم قرار شد نوبت بگیریم متوجه شدیم داروی مورد نیاز پت اسکن نیست.
پناهی از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید