• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 30 آذر 1401
کد مطلب : 180735
+
-

انفجار مهیب در جایگاه سی‌ان‌جی

انفجار مهیب در جایگاه سی‌ان‌جی

انفجاری مهیب در یکی از جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی در یاسوج هرچند شدت زیادی داشت و خسارات سنگینی به‌بار آورد اما تلفاتی به‌همراه نداشت.
به‌گزارش همشهری، پیش از ظهر دیروز (سه‌شنبه) جایگاه سی‌ان‌جی جمعه بازار یاسوج، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد منفجر و دچار آتش‌سوزی شد. جهانبخش وحدت نژاد، رئیس اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در این‌باره گفت:‌ حادثه آتش‌سوزی جایگاه سی‌ان‌جی منطقه بنسنجان یاسوج هیچ‌گونه خسارت جانی نداشت و در این حادثه یک نفر از کارکنان این مرکز به‌صورت جزئی دچار سوختگی شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.
محمد رستمی، مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج نیز درباره جزئیات این حادثه گفت: ‌ساعت11:51 سه‌شنبه این حادثه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد که در کمتر از پنج دقیقه با توجه به نزدیکی ایستگاه بلوار عدل به محل حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شدند. وسعت آتش‌سوزی زیاد و گسترده بود. طوری که ارتفاع آتش به بیش از ۱۰متر می‌رسید که با توجه به حجم آتش‌سوزی، 4دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک خودرو آتش‌نشانی شهر مادوان و یک دستگاه خودرو شرکت نفت به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.
او در ادامه گفت:‌ آتش در 2سمت جایگاه سی‌ان‌جی شعله‌ور بود و تا زمانی که با گرفتن 2شیلنگ آب بالای سر 2 آتش‌نشان، آنها توانستند شیر اصلی گاز جایگاه را ببندند، آتش مهار نشده بود. در این حادثه آتش به ایزوگام 2ساختمان همجوار جایگاه سی‌ان‌جی سرایت کرد که با تلاش آتش‌نشانان مهار و خاموش شد. او همچنین گفت: در این جایگاه حدود ۲۰۰کپسول بزرگ گاز نگهداری می‌شد که با تلاش آتش‌نشانان توانستیم از سرایت آتش به این تعداد کپسول انفجار و وقوع حادثه بزرگ‌تر جلوگیری کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :