• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 7 خرداد 1397
کد مطلب : 18045
+
-

فوق العاده

جواد نصرتی:

... امیر نادری از مقوله‌ای دیگر بود: کت و کلفت، با ته‌ریشی همیشگی، بانشاط و خوش‌خلق، در آمد و شد و شلوغ‌کن و رفیق‌باز، بدلباس و بی‌اعتنا به سر و پز و آبروداری‌هایی از این رقم. سینما را دیوانه‌وار دوست داشت. همیشه با افتخار تمام اعلام می‌کرد که از پایین‌پایین‌ها آمده است. اما کینه‌ای هم به بالامالایی‌ها نداشت. راحت و آسوده می‌نمود. خودخودش بود.

سراب شکوفایی اقتصادی آمریکا

برنی سندرز، سناتور سرشناس آمریکایی، در حساب خود در توییتر، به صحبت‌های همیشگی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کشورش، درباره شکوفایی اقتصادی آمریکا، ‌با آمار و ارقام واکنش نشان داده است. ترامپ، با شعار «نخست آمریکا» و تقویت اقتصاد آمریکا رئیس‌جمهور آمریکا شد و همچون تمام عرصه‌های دیگر، در عرصه اقتصادی هم مدعی است که عملکرد بی‌نظیری داشته است. کلمه کلیدی صحبت‌های او در زمینه اقتصاد، شکوفایی است. اما شرایط، آنطور که ترامپ ادعا می‌کند نیست. برنی سندرز در توییت خود، با استناد به آمار منتشر شده، از ترامپ خواسته است هر بار که از «شکوفایی» اقتصادی صحبت می‌کند به یاد داشته باشد که:


او در توییت دیگری، وظایفی که به‌عهده مقامات آمریکایی است را هم به این شرح نوشته است:  افزایش حداقل دستمزد به ساعتی 15دلار، ایجاد 15میلیون شغل برای بازسازی اقتصاد آمریکا، توسعه امنیت اجتماعی، راه‌اندازی بیمه خدمات درمانی برای همه و تسهیل شرایط برای پیوستن کارگران به اتحادیه‌ها.

این خبر را به اشتراک بگذارید