• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 28 آذر 1401
کد مطلب : 180414
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zm6nY
+
-

گیمرهای حرفه‌ای

حرفه‌ای‌ها
گیمرهای حرفه‌ای

در فهرست بلندبالای گیمرهای حرفه‌ای جهان، تعدادی از آنها شاخص‌تر هستند:


یکی از حرفه ای‌ترین گیمر‌های جهان که اهل کاناداست، با نام مستعار اسکارلت، رتبه اول را در لیست پولدار‌ترین گیمرهای زن جهان دارد. برخلاف سایر افراد حاضر در این لیست، اسکارلت با بازی Starcraft II مسابقه می‌دهد و شخصیت تخصصی او نیز Zerg است.


دومـــیـن عــــضــــو فــــهـرسـت حـرفـه‌ ای‌ترین  گیمر‌های جهان، پیتر دگر (Peter Dager) است که با نام مستعار ppd یا Peterpandam شناخته می‌شود و عنوان بزرگ‌ترین گیمر جهان را هم به‌خود اختصاص داده است. پیتر تاکنون در 33تورنمنت مختلف شرکت کرده است.


سومین گیمر در فهرست پولدار‌ترین گیمرهای جهان، کورتیس لینگ(Kurtis Ling) نام دارد که با نام مستعار Aui_2000 نیز شناخته می‌شود. کورتیس تاکنون در 47تورنمنت مختلف شرکت کرده است و یک گیمر کانادایی حرفه‌ای در رشته DotA2محسوب می‌شود. او با 22سال سن، در فهرست جوان‌ترین گیمرهای حرفه‌ای جهان جا می‌گیرد.


کلینتون لومیس (Cln Loomis) با نام مستعار Fear نیز شناخته می‌شود. او جزو قوی‌ترین گیمر‌های جهان به‌حساب می‌آید و تاکنون در 44تورنمنت مختلف شرکت داشته است. جا دارد بگوییم او به همراه سمیل حسن از اعضای تیم EG محسوب می‌شود که به شکل تخصصی در رشته دوتا 2 فعالیت می‌کنند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید