• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 27 آذر 1401
کد مطلب : 180297
+
-

دارید فوتبال ایران را نابود می‌کنید

اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی با انتشار پستی در اینستاگرام، جنگ با فدراسیون فوتبال ایران را علنی کرد

دراگان اسکوچیچ که در زمان سرمربیگری تیم ملی ایران ساکت بود و کمتر در مقابل انتقادات از خودش دفاع می‌‌کرد، حالا تغییر رویه داده و دیروز واکنش بسیار تندی به صحبت‌های نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال نشان داد. مهدی محمدنبی طی صحبت‌هایش در برنامه ورزش و مردم مدعی شد که در زمان هدایت اسکوچیچ تیم ملی با شرایط سختی روبه‌رو بوده و در میان بازیکنان دودستگی ایجاد شده بود. او تأکید کرد در آن زمان بازیکنان خواستار برکناری این سرمربی بودند. این صحبت‌ها اصلا به مذاق دراگان اسکوچیچ خوش نیامد و او با انتشار پستی در فضای مجازی، خود نبی و فدراسیون را عامل این دودستگی دانست. دراگان که در ابتدای نوشته‌اش قید کرده «برخلاف میل باطنی‌ام باید جواب بدهم» در ادامه می‌نویسد: «...تو از دنیایی هستی که کیلومترها با من فاصله دارد. کاملا واضح است که شما و همکاران‌تان با طمع و خودخواهی در حال نابود کردن فوتبال ایران هستید و تنها نتیجه‌ای که تا الان گرفتید، شکست بوده است. امروز همه می‌دانند که افراد شما مدت‌ها پیش با بازیکنان و مربی جانشین من (کارلوس کی‌روش) در ارتباط بوده‌اند و شما دلیل عدم‌اتحاد در تیم بودید.»
دراگان معتقد است نتیجه این اتفاقات پیرتر‌شدن تیم ملی ایران بوده است: «به برخی از بازیکنانی که از شما حمایت کردند، بدهی‌های خود را با آوردن این بازیکنان به جام جهانی پس دادید و به همین دلیل مسن‌ترین تیم ملی این مسابقات را تشکیل دادید. من از شما می‌خواهم که از نام من برای توجیه بزرگ‌ترین شکست خود یعنی دریافت ۶گل مقابل انگلیس و شکست مقابل آمریکا در حساس‌ترین بازی برای ایران در تاریخ جام جهانی استفاده نکنید. در عوض، از پاداش‌ها لذت ببرید، پاداش‌ها و ماشین‌هایی که برای شما به‌دست آورده‌ام و بابت این واقعیت از من تشکر کنید.»
جالب این است که صحبت‌های اسکوچیچ به‌شکل پستی در صفحه اینستاگرام او منتشر شده بود اما این پست دقایقی بعد حذف شد! پستی که دراگان در سطور پایانی‌اش نوشته بود: «جناب نبی شما اعتماد‌به‌نفس زیادی دارید که بتوانید روش کار من را تحلیل کنید. من می‌دانم که نتایج من شما را آزار می‌دهد، من شما را کاملا درک می‌کنم، زیرا شما با اعتماد‌به‌نفس و تجربه زیاد، بازنده هستید.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید