• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 7 خرداد 1397
کد مطلب : 18029
+
-

واکاوی ذهن رابین ویلیامز

یادداشت
واکاوی ذهن رابین ویلیامز


فیلم مستندی از زندگی رابین ویلیامز بازیگر فقید، آغازگر بخش مستند جشنواره فیلم همپتونز در آمریکاست.

به گزارش هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم همپتونز برای دهمین سال بخش مستندهای تابستانی خود را برگزار می‌کند. این بخش با نمایش فیلمی از اچ‌بی‌او با عنوان «رابین ویلیامز: وارد ذهن من شو» آغاز می‌شود.

مستندهای دیگری نیز در این بخش به نمایش درمی‌آید که مستندی درباره برادوی نیز از آن جمله است. پس از نمایش هر فیلم یک جلسه پرسش و پاسخ نیز درنظر گرفته شده که با حضور عوامل سازنده یا موضوع مستند برگزار می‌شود. در این جلسات آلک بالدوین که یکی از روسای امسال جشنواره است نیز حضور دارد. مستند رابین ویلیامز که در سایت روتن تومیتوز با امتیاز ۱۰۰درصد روبه‌رو شده محصول ۲۰۱۸ ساخته مارینا زنوویچ است.

رابین ویلیامز، بیلی کریستال و پام داوبر از چهره‌هایی هستند که در این فیلم حضور دارند. این فیلم بیش از همه با صدای خود ویلیامز به زندگی این بازیگر و کمدین خلاق و محبوب می‌پردازد و با استفاده از تصاویر بسیار باارزش از آرشیوی که قبلا هرگز دیده نشده بود، مخاطبان را با خود به زندگی ویلیامز می‌برد و گوشه‌هایی از جنونی را که سرانجام او را به نابودی کشاند، روشن می‌کند. این فیلم که نخستین بار اوایل امسال در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد، ۱۳ جولای(۲۲ تیر) در آمریکا اکران می‎شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید