• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 22 آذر 1401
کد مطلب : 179935
+
-

با مردم/بازنشسته چه زمانی توان سپرده‌گذاری برای دریافت وام دارد

این همه شعاروام می‌دهند و میلیاردها تومان وام هم پرداخت می‌شود ولی به چه کسانی؟ امثال من به‌عنوان بازنشسته با حداقل حقوق از کجا پول سپرده بیاورم که پس از6ماه بتوانم وام بگیرم؟ آیا نباید شرایط مناسب برای وام بازنشستگان هم قائل شوند.
خوشدل از تهران

مخابرات خط را انتقال نمی‌دهد ولی آماده فروش است
بیش از 3 سال است تقاضای انتقال تلفن ثابت به محل سکونت جدید داده‌ام که مخابرات مقصد به بهانه عدم‌امکانات اقدام نمی‌کند ولی برای فروش خط آمادگی دارد! درحالی‌که برای این خط که بسته هم هست تعرفه مصوب با طرح مکالمه رایگان صادر می‌کند و دائم تهدید می‌کند که اگر پرداخت نشود خط تخلیه خواهد شد. به چه زبانی بگویم خط تلفن ثابت مرا به آدرس جدیدم منتقل کنند؟
شهروند از تهران

تابلوهای ورود با حجاب اسلامی وارد شوید در اماکن نصب شود
همانطور که در ایام کرونا، تابلوهای لطفا با ماسک وارد شوید، یادآوری خوبی برای مراعات دستورالعمل بهداشتی مصوب بود، امروز هم تابلوهای لطفا با حجاب اسلامی وارد شوید، می‌تواند نقش خوب و مؤثری در رعایت این قانون دینی و اخلاقی داشته باشد. لطفا به‌دست‌اندرکاران اجرایی انتقال بدهید.
منانی از قزوین

پیامک
نانوایی‌ها رسید کاغذی خرید نان بدهند

با کارتی شدن پرداخت‌های خرید نان به‌وسیله دستگاه‌های کارتخوان مخصوص که در اختیار نانوایی‌های کل کشور قرار داده شده، بسیاری از نانوایی‌ها از دادن رسید کاغذی به مشتریان خودداری می‌کنند که جای سؤال و تردید به درستی کارشان وارد می‌کند و بهتر است رسید بدهند.
محمود بلیغیان از اصفهان

جلوی فروش حیوانات در سطح شهر و خیابان گرفته شود
متأسفانه عده‌ای سودجو حیواناتی مثل خرگوش، همستر  یا سگ‌های کوچک را در گرما و سرما داخل قفس یا جعبه نگه‌داری می‌کنند و در سطح شهر به فروش می‌رسانند. این کار زیر پا گذاشتن حقوق حیوانات است. از طرفی با توجه به شرایط بد و نامناسب نگهداری این موجودات مظلوم، خطر انتقال انواع بیماری‌ها چه بین خود این حیوانات و چه بین آنها و انسان‌ها وجود دارد.ضروری است تا هر چه زودتر جلوی این کار غیراخلاقی گرفته شود.
 مبینی از تهران

وضعیت آسفالت جاده دربند به تکاب بسیار بد است
 متأسفانه وضعیت روکش آسفالت جاده دربند به تکاب بسیار بد و نامناسب است.جدا از آسیبی که به‌واسطه این وضعیت به‌خودروهای در حال تردد در این جاده می‌رسد، آب‌گرفتگی هنگام بارندگی، معضل دیگری است که رانندگان را دچار مشکل می‌کند.از مسئولان راهداری استان زنجان درخواست داریم تا هر چه سریع‌تر نسبت به اصلاح و ترمیم آسفالت این جاده اقدام کنند.
جزانی از زنجان

پیام
حقوق نگهبانان مسلح بانک‌ها، ناکافی است

من از نگهبانان مسلحی هستم که جهت حفاظت از شعب بانک‌ها از طریق یکی از شرکت‌های خدماتی حفاظتی و زیرنظر پلیس ناجا به انجام وظیفه مشغولم. متأسفانه حقوق ما به شکل روزمزد است و مزایای بیمه، سنوات، عیدی و حق مسکن و عائله‌مندی هم شامل حالمان نمی‌شود. اکثر ما مستأجر هستیم و تنها منبع درآمدمان همین کار است. نه‌تنها نگران آینده خود و فرزندان‌مان هستیم بلکه حقوق‌مان کفاف خرج روزمره و کرایه خانه‌مان را هم نمی‌دهد.لطفا فکری به حال ما کنید.
 سیرجانی از تهران

انیمیشن‌های وطنی با بهره‌گیری از الگوها و اساطیر ایرانی ساخته شود
کمتر کشوری در جهان، فرهنگ و ادبیاتی به غنا و محتوای کشورمان دارد. با توجه به بازار داغ بازی‌ها و انیمیشن‌ها در سطح جهانی، ضروری است تا فعالان این حوزه در داخل کشور با اقتباس از کتاب‌ها و اشعار بزرگان کشورمان انیمیشن‌ها و بازی‌هایی را با الگوها و فرهنگ ایرانی ساخته و به بازار عرضه کنند تا از این طریق مردم جهان را با پیشینه پربار و افتخارآفرین ایران در زمینه فرهنگ و هنرآشنا کنند.
 صیرف‌زاده از طالقان

امضای جعلی به‌جای شاهد در املاک اراک عادی شده است
در اغلب دفاتر مشاور املاک اراک به جای شاهد امضای جعلی می‌زنند و کسی هم شکایتی نمی‌کند اما بسیار پیش آمده که برای اثبات موضوعی نیاز به شاهد باشد و شاهدی در کار نباشد. در واقع با این کار اسناد را بی‌اعتبار می‌کنند که باید جلوی این کار هم قانونی و هم با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم گرفته شود.
دوانی از اراک



 

این خبر را به اشتراک بگذارید