• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 22 آذر 1401
کد مطلب : 179885
+
-

راه‌اندازی سامانه رسیدگی به تخلفات در شهرداری

نخستین نشست هم‌اندیشی و دانش‌افزایی «اعضای هیأت‌های بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران با اعضای دبیرخانه هیأت عالی نظارت»، به همت اداره کل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران برگزار شد. به گزارش همشهری، در این نشست حجت الله ابراهیمیان، نماینده شهردار و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق، از راه‌اندازی قریب الوقوع سامانه رسیدگی به تخلفات در سطح شهرداری تهران خبر داد. او  اعلام کرد که در آینده نزدیک و با تعامل هرچه بیشتر نماینده شهردار به همراه برخی از اعضای هیأت‌ها با برنامه‌ریزی قبلی، در محل مناطق و سازمان‌ها با هدف صیانت از همکاران و نیز آگاهی بخشی مدیران و کارمندان نسبت به قوانین و مقررات حضور پیدا خواهند کرد تا «کارآمدی مطلوب» در قالب کاهش تخلفات در شهرداری تهران محقق شود.در ادامه محمد علی‌نژاد، مشاور عالی ومدیرکل حوزه شهردار  گفت: «در نگاه شهردار تهران، اولویت اول، برخورد با متخلفین دانه درشت است که با سوءاستفاده از مقام و موقعیت، درصدد کسب منافع هستند؛ در نتیجه افرادی که در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات ایشان با جسارت و جدیت تلاش می‌کنند و البته هیچ منفعت شخصی را نیز دنبال نمی‌کنند، نباید دچار مشکل شوند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید