• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 21 آذر 1401
کد مطلب : 179812
+
-

با مردم/عملیات عمرانی در خیابان دماوند تسریع شود

 ماه‌هاست که عملیات عمرانی در خیابان دماوند قبل از چهارراه تهرانپارس، در حال انجام است و همین موضوع ترافیک سنگینی را به‌وجود آورده است. این وضعیت برای افرادی که به‌طور مداوم مجبور به تردد از این مسیر هستند بسیار آزاردهنده شده است. از مسئولان درخواست داریم برای رفع این مشکل سرعت انجام این عملیات را بالا ببرند.
روحانی از تهران

تکلیف خرید و فروش سهام عدالت روشن شود
معلوم نیست چرا خرید و فروش سهام عدالت آزاد نیست! من یک بازنشسته 75ساله و مستأجر هستم که حداقل حقوق را دریافت می‌کنم. همسرم هم بیمار است و هزینه‌های مداوایش کمرشکن شده است. اگر امکان فروش این سهام بود حداقل بخش کوچکی از مشکلات مالی خانواده ما رفع می‌شد. عاجزانه استدعا دارم که هرچه زودتر اجازه و دستور فروش این سهام صادر شود.
خادمی از تهران

پیامک

پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول همه را کلافه کرده است
 تقریبا روزی نیست که اپراتور همراه اول، یک یا چند پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ارسال نکند. خیلی از اوقات ارسال این پیامک‌ها در زمان استراحت افراد اتفاق می‌افتد که واقعا اعصاب خردکن است. این کار به نوعی بی‌احترامی و تعرض به حقوق مشترکان است و این رویه باید هرچه زودتر متوقف شود.
سوده از تهران

زمان بازپخش برنامه‌ها از تلویزیون، اعلام شود
 متأسفانه خیلی از اوقات زمان بازپخش برنامه‌های تلویزیون اطلاع‌رسانی و زیرنویسی نمی‌شود و این موضوع برای افرادی که به هر دلیل موفق به دیدن برنامه، فیلم و یا سریال مورد نظرشان نشده‌اند ناراحت‌کننده است چون خیلی از آنها به‌علت مشغله کاری و یا تحصیلی نمی‌توانند برنامه مورد علاقه خود را در زمان پخش اولیه ببینند. خواهشمندم زمان بازپخش برنامه‌های تلویزیونی را هر روز و با فاصله‌های معین زیرنویس کنید تا مخاطبان در جریان قرار بگیرند.
شهمیرزادی از قائمشهر

تمامی مطب‌های پزشکان به دستگاه پوز مجهز شوند
 برخی از پزشکان برای فرار مالیاتی دستگاه پوز ندارند و بیمار را مجبور به پرداخت پول نقد می‌کنند. خود من به تازگی به مطب پزشکی که همین شرایط را داشت مراجعه کردم. از قضا پول نقد همراهم نبود و دستگاه خودپرداز هم در محدوده مطب وجود نداشت و همراهم مجبور شد مسافت طولانی را برای پیداکردن یک دستگاه خودپرداز طی کند. سؤال اینجاست که اگر یک فرد بدحال و بدون همراه به مطب مراجعه کرده بود و با این شرایط روبه‌رو می‌شد، تکلیفش چه بود؟ این کار هم تخطی از قانون است و هم ظلم به بیمار.
 مینا از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید