• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 21 آذر 1401
کد مطلب : 179744
+
-

وداع با الگوی خدمتگزاری

دریچه
وداع با الگوی خدمتگزاری

مراسم تشییع و وداع با پیکر مرحوم رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی در مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.
به‌گزارش همشهری، علاوه ‌بر این مراسم که با حضور رئیس‌جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، مراسم تشییع پیکر سردار رستم قاسمی، پس‌از طواف شنبه‌شب در حرم مطهر رضوی، صبح دیروز از مقابل مسجد پیامبراعظم(ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره‌الشهدای این شهرک برگزار شد.
در این مراسم جمعی از مردم و مسئولان کشوری و لشکری ازجمله سردار سلامی، سردار فدوی، سردار قاآنی، سردار صفوی، سردار پاکپور، سردار اشتری، محسن رضایی و سردار علایی حاضر بودند و قرار است امروز (دوشنبه) مراسم گرامیداشت وزیر سابق راه‌ و شهرسازی با حضور مقام‌ها و مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری، در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شود.
جانشین فرمانده کل سپاه‌پاسداران در مراسم ‌تشییع پیکر مرحوم رستم قاسمی با بیان اینکه شیوه فعالیت او یک الگو برای خدمت‌رسانی است، گفت: وی درحالی غیرت کاری داشت که همه بدن او را بیماری گرفته بود و تا لحظه فوت هم حتی یک جلسه یا کار را تعطیل نکرد. سردار علی فدوی با بیان اینکه رستم قاسمی در 16سالگی در جزیره خارک پاسدار انقلاب اسلامی شد، افزود: زمان پاسداری مرحوم قاسمی کمی بعد از سن تکلیف او بود. او غیرت خاصی داشت که ما این غیرت را پس‌از سال‌ها‌ یعنی بعد از ۴۰ سال در لحظات مرگ هم شاهد بودیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید