• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 21 آذر 1401
کد مطلب : 179739
+
-

عددخبر

4/5 میلیون
قرص از 12الی 18آذر در مجموعه داروسازی جمعیت هلال احمر تولید شده است. این تولید شامل 501هزار عدد استامینوفن، یک میلیون و ۵۷۲هزار عدد ایبوپروفن، یک میلیون و ۹۹۱هزار عدد کتوتیفن و ۴۸۴هزار عدد فینوپروست است.

30 بیمار
مبتلا به SMA طی یک‌سال گذشته ‌جان خود را از دست داده‌اند و 8تجمع هم از سوی خانواده‌های این بیماران مقابل وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو انجام شده است. این در حالی است که به دستور رئیس‌جمهوری، داروی 250نفر از بیماران تامین و وارد کشور شده اما به‌گفته آنها با گذشت بیش از 4ماه از ورود دارو تنها 50بیمار تا امروز آن را دریافت کرده‌اند. جمعیت بیماران مبتلا به SMA در کشور حدود 650بیمار اعلام شده است./ ایلنا

106 هزار
نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال‌۱۴۰۲ ثبت‌نام کردند. ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال‌۱۴۰۲ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست‌و‌هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تا سه‌شنبه ۲۲‌آذر ادامه دارد. آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند‌۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

40 بیمار
از 57بیمار جدید مبتلا به کووید-19 دیروز در مراکز درمانی کشور بستری شدند و آمار فوت ناشی از ابتلا به کرونا در کشور دیروز صفر بود. این در حالی است که براساس اعلام وزارت بهداشت هم‌اکنون ۶۶نفر از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. در نقشه رنگ‌بندی کرونای کشور هم ۲شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۵شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. هیچ‌یک از شهرستان‌ها هم در وضعیت قرمز نیستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید