• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 20 آذر 1401
کد مطلب : 179686
+
-

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند:

گسترش شهروند به شهر‌های دیگر

شهروند
گسترش شهروند به شهر‌های دیگر

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند درباره تأسیس «شهروند محله» توسعه فروشگاه‌های شهروند در خارج از استان تهران توضیحاتی ارائه کرد.
داوود قربانیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری شهر، توضیح داد: شهروند محله همان فروشگاه‌های فرانچایز (اعطای نمایندگی) است که باید در قالب مشارکت شهروندی تأسیس شود. این کار نیازمند مقدمات قانونی نظیر سیستم نرم افزاری، سفارش گذاری، نرم افزار مالی، شبکه تأمین، مدل قراردادی و مشارکتی است که برخی از آنها اجرا و فراخوان مشارکت هم منتشر شده است.
او ضمن اشاره به ثبت‌نام تعدادی از متقاضیان در سراسر کشور، گفت: بیش از ۵۰درخواست در استان‌های کشور (به جز تهران) در سامانه ثبت شده است.
قربانیان با بیان اینکه در ۲۷سال گذشته تاکنون، شهروند به خارج از تهران توسعه پیدا نکرده است، عنوان کرد: برای همکاری با شهرستان‌های دیگر ابتدا باید یک فروشگاه جامع مرکزی در مرکز هر استان ساخته شود تا تأمین کالا را انجام دهد. در واقع لازمه تأسیس فروشگاه‌های فرانچایزی در استان‌ها وجود یک مرکز لجستیکی در آن استان است. با شورای‌عالی استان‌ها و مجمع شهرداری کلانشهرها مکاتباتی صورت گرفته تا درصورت اعلام آمادگی استان‌ها مبنی بر در اختیار قراردادن یک فضای بزرگ به همراه سرمایه‌گذار برای شرکت شهروند، در استان‌ها حضور پیدا کنیم.
وی گفت: درحال حاضر صرفه اقتصادی برای فروشنده و خریدار در فروش اینترنتی است و استقبال مردم در این حوزه بیشتر است.
 قربانیان توضیح داد: طبق دستور شهردار تهران، ۱۰۰شعبه از میادین باید در اختیار شرکت شهروند قرار می‌گرفت، اما این اتفاق هنوز نیفتاده است. این آمادگی وجود دارد تا درصورت همکاری سازمان میادین با آنها همکاری داشته باشیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید