• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 20 آذر 1401
کد مطلب : 179657
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8oLw
+
-

قم، جزو 2 استان برتر حوزه تعاونی‌ها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم گفت: قم، جزو 2استان برتر حوزه تعاونی‌ها در کشور است. به گزارش ایسنا، وحید وزیری‌راد با اشاره به اینکه در حوزه تعاونی‌ها جزو 2استان برتر کشور هستیم، اظهار کرد: ارزیابی‌ها و رتبه‌بندی این موضوع توسط وزارتخانه و سازمان‌های نظارتی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه 2024تعاونی راکد، فعال و نیمه‌فعال داریم، مطرح کرد: در بازه زمانی ۱۰ساله، ۸درصد از تعاونی‌ها مشکلاتی در حوزه تسهیلات و... داشتند.
وحید وزیری با اشاره به اینکه در حال پایش تعاونی‌ها هستیم، عنوان کرد: در این پایش‌ها برخی از تعاونی‌ها منحل و برخی دیگر که راکد بودند، فعال شدند.
او با بیان اینکه در حال حاضر پایش‌ها موجب شده تعداد تعاونی‌ها به 1147عدد برسد، خاطرنشان کرد: برخی از تعاونی‌ها از حوزه مصرف، ساخت‌وساز و خدماتی عبور کرده و در حال حاضر به‌عنوان کارآفرین شناخته می‌شوند.
 او با بیان اینکه برخی از تعاونی‌های قم در کشور نظیر ندارند، یادآور شد: در برخی از این تعاونی‌ها نیز افراد ضعیف و حاشیه‌نشین به‌کار گرفته شده‌اند و به‌تازگی وارد فضای ملی نیز شده‌اند.
وحید وزیری با اشاره به اینکه اتحادیه‌های خوبی در حوزه مسکن، مصرف، اشتغال، پوشاک و... داریم، بیان کرد: اخیرا در حوزه IT نیز ورود پیدا کرده‌ایم که خوشبختانه نتایج مطلوبی به همراه داشته است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید