• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 16 آذر 1401
کد مطلب : 179368
+
-

با مردم/ثبت‌نام فرزندان در مدرسه فقط مطابق استعلام دقیق صورت گیرد

همانگونه که قانون مشخص کرده ثبت‌نام فرزندان در مدرسه باید با رضایت کامل و کتبی سرپرست قانونی وی صورت گیرد، بنابراین طبق قوانین، مدارس باید زمان ثبت‌نام از ولی قانونی دانش‌آموز اجازه و امضا بگیرند که این‌کار در بسیاری موارد صورت نمی‌گیرد و باعث نگرانی یکی از والدین یا سرگردانی دانش‌آموز می‌شود. جا دارد درصورت اثبات تخلف با مدارس خاطی برخورد شود.
داوودپور از تهران

وعده اشتغال ساکنان کیش عملی نشد
بعد از رکود دو ساله به‌دنبال شیوع گسترده بیماری کرونا اهالی کیش بسیار دلخوش به وعده‌های مسئولان برای اشتغال به‌خصوص با برگزاری مسابقات جام‌جهانی قطر در نزدیکی این جزیره بودند. اما متأسفانه این وعده عملی نشد و هر روز کاسبان بیشتری ملک خود را از دست داده یا برای ادامه بقا به شهرهای دیگر می‌روند.
امامیان از کیش

پله برقی متروی تئاترشهر همچنان خراب است
چند هفته است که پله برقی اصلی مترو ایستگاه تئاترشهر که محل تردد مسافران از صحن مترو به خیابان انقلاب است از کار افتاده است. با توجه به اینکه این ایستگاه بسیار پر رفت‌وآمد است و هر روز تعداد زیادی سالمند، کودک و افراد معلول و ناتوان در آن تردد می‌کنند عدم‌امکان استفاده از پله برقی آنها را به دردسر انداخته است.
افشین‌نژاد از تهران

پیامک
جلوی تردد موتورسیکلت‌ها از پیاده‌رو گرفته شود

هر روز جهت رفتن به محل کار از میدان مادر به سمت خیابان شریعتی را پیاده می‌روم و طبیعی است که از پیاده‌رو استفاده می‌کنم. همه می‌دانیم که استفاده از پیاده‌رو تنها مختص عابرین پیاده است اما متأسفانه تردد موتورسیکلت‌هایی که می‌خواهند ترافیک را دور بزنند و از پیاده‌رو عبور می‌کنند به قدری زیادشده که عابران با استرس و ترس راه می‌روند و دائم باید مراقب باشند.چند وقت پیش هم در همین پیاده‌رو یکی از همکارانمان با موتورسیکلت تصادف کرد و مدت‌ها خانه‌نشین بود. چرا پلیس جلوی این کار غیرقانونی را نمی‌گیرد؟
میرزایی از تهران

نظارتی بر قیمت نان در کمالشهر نیست
بارها موضوع قیمت نان در کمالشهر از طریق مسئولان و رسانه‌ها پیگیری شده اما همچنان قیمت نان در این شهر گران‌تر از سایر نقاط است. درحالی‌که نان بربری با قیمت دولتی باید 2 هزار تومان و نان سنگک معمولی 3 هزار تومان باشد اصلا نان به این قیمت در کمالشهر نیست. نان معمولی سنگک 5هزار تومان و نان معمولی بربری 3تا 4هزار تومان است. نان تافتون هم هزار تومان درحالی‌که قیمت مصوب آن 700تومان است و نان لواش هم هزار تومان درحالی‌که قیمت آن 500تومان است. چرا یک مسئول دلسوزانه جلوی این قیمت‌های غیرمنصفانه و تخلفات نانواها را نمی‌گیرد؟ کمالشهر مملو از جمعیتی است که اغلب آنها از گرانی شهرهای تهران و کرج به آن پناه آورده‌اند و عده‌ای نیز از قشر کمتر برخوردار و ضعیف هستند.
سبزعلی از کرج

کمیته حقیقت‌یاب هرگز نمی‌تواند پذیرفته شود
هیچ‌کس منکربعضی ضعف‌های مدیریتی نیست وبه حل وفصل کاستی‌ها با نقدهای سازنده و همکاری‌های متقابل مردم و مسئولین امید می‌رود و در الگوپذیری و پیروی صادقانه از قوانین اسلامی در اداره کشور نیز شکی نیست لذا برخی سازمان‌ها هیچ حقی برای دخالت در حریم کشور ما ندارند و به عناوینی مانند کمیته حقیقت‌یاب به هیچ وجه باج داده نخواهدشد.
عسگری از تهران

پیام
صبح‌ها هیچ تاکسی و اتوبوسی از رسالت به ونک نیست

در ساعات ابتدایی صبح تقریبا هیچ تاکسی و اتوبوسی از رسالت به ونک نیست و بعد از اتمام سرویس‌دهی به مدارس کم کم سر و کله تاکسی و ون‌ها پیدا می‌شود درحالی‌که اغلب تا 150نفرمنتظر هستند و طول جمعیت در صف در چند ردیف از ترمینال هم بیرون زده است. مسئول خطی هم وجود ندارد که از ایشان پیگیر شویم. بعد از ساعت 7و 30دقیقه کم‌کم ماشین‌ها می‌آیند درحالی‌که همه از کار و زندگی‌شان افتاده‌اند. این وسط گاهی هم اتوبوسی می‌آید و با کرایه معادل تاکسی مردم را به ونک می‌رساند.
الفت از تهران

مرتفع‌سازی‌ در مسکن ملی قم خسارت‌بار است
نحوه اجرای نهضت ملی مسکن در شهر مقدس قم برخلاف نظر رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی، علمای اعلام و استادان حوزه و دانشگاه، است و به رغم مخالفت‌ها این شهر در آستانه احداث آپارتمان‌های پنج تا هفت طبقه (در سایت معروف به ۵۶۰ هکتاری پردیسان) است که با تراکم جمعیتی بیشتر به تجربه‌های ناموفق و خسارت‌بار گذشته افزوده خواهد شد. عده‌ای از تصمیم‌سازان، با توجیه «کمبود زمین در استان» و «هزینه‌های بالاتر توسعه افقی نسبت به توسعه عمودی»، از آپارتمان‌سازی دفاع می‌کنند درحالی‌که گروه‌های متعدد فنی و کارشناسی نشان داده‌اند که هم هزینه‌های توسعه افقی نسبت به توسعه عمودی کمتر است و هم امکان تأمین زمین کافی و مناسب در استان قم وجود دارد. از مسئولان ارشد تقاضا می‌شود جلوی ادامه این روند مخرب رابگیرند و اجازه ندهند چهره در شهر مخدوش شود.
جونقانی از قم




 

این خبر را به اشتراک بگذارید