• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 15 آذر 1401
کد مطلب : 179245
+
-

آغاز عملیات بهسازی آسفالت در بزرگراه آزادگان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز پروژه جدید این معاونت با هدف بهسازی روکش آسفالت بخش‌هایی از بزرگراه آزادگان خبر داد.
به‌گزارش همشهری، عباس شعبانی با اعلام این خبر افزود: گسترش عوارضی از قبیل ترک‌های طولی و عرضی و ایجاد چاله و نشست در روسازی آسفالت بزرگراه آزادگان در ماه‌های اخیر سبب شد تا بهسازی مقاطعی از این بزرگراه در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گیرد.
وی برنامه زمان‌بندی این پروژه مرمتی را 9ماه دانست و یادآوری کرد: در این بازه زمانی بخش‌هایی از مسیرهای تندرو و کندروی بزرگراه آزادگان در بخش حدفاصل بزرگراه بسیج تا بزرگراه فتح در 2مسیر رفت و برگشت به طول حدود 54کیلومتر بهسازی خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تراش و روکش مکانیزه آسفالت و اصلاح شیب برای هدایت بهتر آب‌های سطحی را از مهم‌ترین اقدامات اصلاحی در این پروژه خواند.
شعبانی با اشاره به آغاز فاز اول این پروژه در تاریخ 7آبان در بخش حدفاصل بزرگراه شهید تندگویان تا بزرگراه شهید کاظمی(شرق به غرب) از اجرای شبانگاهی عملیات اجرایی در مقاطع فاقد کندرو خبر داد و گفت: عملیات بهسازی در سایر مقاطع با توجه به کاهش دما، در شیفت روز و ضمن انحراف ترافیک انجام خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید