• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 13 آذر 1401
کد مطلب : 178980
+
-

عدد خبر/181000 دیابتی

معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش روند ابتلا به بیماری‌های دیابت و فشار خون در استان گفت: ۱۸۱هزار بیمار دیابتی در استان شناسایی شده است. به گزارش مهر، عباس علیپور، با اشاره به اینکه تمامی اطلاعات مربوط به سلامت افراد در قالب بانک اطلاعاتی موسوم به پرونده سلامت الکترونیک وجود دارد، افزود: این اطلاعات توسط پزشکان خانواده در سامانه بارگذاری می‌شود.

3700 هکتار  
مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه تاکنون افزون بر 3هزارو۷۰۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۳۰هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس تامین شده است، گفت: این استان مقام اول تامین زمین برای اجرای این طرح را در کشور دارد. به‌گزارش ایرنا، محمود رضا طالبان افزود: به‌جز 4شهری که به‌دلیل تعداد زیاد متقاضی و کمبود زمین مجبور به آپارتمان‌سازی‌ شدیم.

80 درصد 
فاز اول ورزشگاه ولایت بروجرد ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گزارش ایسنا، مجید منعمی، فرماندار بروجرد با اعلام این خبر گفت: کلنگ احداث فاز اول ورزشگاه ولایت بروجرد شامل زمین فوتبال و جایگاه تماشگران از سال۱۳۹۱ بر زمین زده شده است. استادیوم ورزشی ولایت بروجرد شامل یک زمین فوتبال و پیست دو و میدانی استاندارد، جایگاه تماشاگران، پارکینگ و چندین سالن کوچک و بزرگ ورزشی است. 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید