• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 10 آذر 1401
کد مطلب : 178772
+
-

نقل قول خبر/فرهاد زیویار استاندار لرستان


رهاورد سفر رئیس‌جمهوری به استان تصویب ۱۷۵طرح و پروژه بود که در اجرای مصوبات بالغ بر ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده و ۱۳مورد نیز تکمیل 100درصدی داشته‌اند.
۱۶مورد جزو پروژه‌های بزرگ استان با پیشرفت 90درصدی محسوب می‌شوند و پیش‌بینی می‌کنیم این موارد تا پایان امسال به نتیجه برسند.

محمدعلی محمدی-فرماندار همدان

کنارگذر غربی یک شریان حیاتی برای همدان است و باید هرچه زودتر انجام شود ضمن اینکه 9.5کیلومتر از آن بیشتر باقی نمانده، باید با اتمام این پروژه بتوانیم حداقل بخشی از ترافیک همدان را به این بخش منتقل کنیم. محموله‌های اشتعال‌زای غرب کشور از این محور تردد می‌کنند که باعث نگرانی است و باید هرچه زودتر انجام شود.

علی سلاجقه-رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست

ارائه نظر درباره آبگیری سد «چم‌شیر» منوط به ارائه گزارش وزارت نیرو است و تا وزارت نیرو نتایج مطالعات را درباره آبگیری سد چم‌شیر ارائه نکند، سازمان حفاظت محیط‌زیست نمی‌تواند پاسخی به این موضوع دهد. با توجه به چاهک‌هایی که در عمق حفر شده و گمانه‌زنی‌های موجود، تا وزارت نیرو نتیجه را اعلام نکند پاسخی نخواهیم داد.

احد وظیفه-رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی

با توجه به کم‌بارشی فصل پاییز جاری، انتظار بر این است که بارش میانگین کشور تا پایان سال آبی کمتر از حد نرمال باشد. شرایط کم‌بارشی در استان‌هایی همچون البرز، تهران و استان‌های مجاور آنها همچنان تداوم دارد و نمی‌توان خوش‌بین بود که کم‌آبی با بارندگی‌های زمستانه کاملا برطرف شود.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید