• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
پنج شنبه 10 آذر 1401
کد مطلب : 178712
+
-

عددخبر/۶۲ هزار

طبق گزارشی جدید، توییتر اکنون مشغول انجام فرایندی است تا حدود ۶۲هزار حساب کاربری مسدود شده که هرکدام بیش از ۱۰هزار فالوئر دارند را احیا کند. این رقم شامل یک حساب کاربری توییتری با بیش از ۵میلیون فالوئر و ۷۵حساب کاربری با بیش از یک میلیون فالوئر است. حساب‌های کاربری مورد بحث هنوز فاش نشده‌اند.

۲  عنصر
حداقل ۲عنصر معدنی جدید در شهاب سنگ ۱۴تنی که ۲سال قبل در سومالی کشف شد، یافت شده است. این مواد معدنی در یک تکه ۲ اونسی از سنگ یافت شده هستند که به دانشگاه آلبرتا در آمریکا ارسال شده بود. کارشناسان معتقدند احتمالا یک عصر معدنی سوم نیز وجود دارد. 2ماده معدنی جدید کشف شده الالیت و الکینستانتونیت نام گرفته‌اند اما هیچ جزئیات دیگری درباره آنها فاش نشده است.

۷۶  میلیون سال
یک تیرانوسوروس ترسناک با شاخ‌هایی در اطراف چشمانش که ۷۶ میلیون سال پیش در آمریکای شمالی پرسه می‌زده کشف شده که به‌گفته دانشمندان جد باستانی تی‌رکس و پادشاه دایناسورها بوده است. از تیرانوسوروس رکس که چهره‌ای ترسناک داشته است، اغلب به‌عنوان پادشاه دایناسورها یاد می‌شود. دیرین‌شناسان اکنون فکر می‌کنند پس از کشف بقایای یک گونه جدید از تیرانوسوروس به یافتن پاسخ این پرسش نزدیک‌تر شده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید