• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 9 آذر 1401
کد مطلب : 178667
+
-

با مردم/مدیران بعضی بانک‌ها از پرداخت وام‌های مشوق فرزندآوری طفره می‌روند

براساس ابلاغیه بانک مرکزی مشمول وام 200 میلیونی ودیعه مسکن یا کمک هزینه خرید برای خانواده‌های 3 فرزندی شده‌ام.برای دریافت وام چندین بار به بانک‌های مسکن، تجارت و کشاورزی در شهر هادیشهر مراجعه کرده‌ام و مدیران بانک‌ها از وجود چنین وامی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.
حمید اسماعیلی از هادیشهر

همسان‌سازی‌ حقوق باعث تضییع حق برخی بازنشستگان می‌شود
بعد از پرداخت 30سال حق بیمه کارگری با 61سال سن با حقوق 6میلیون و 200هزار تومان بازنشسته شدم. یکی از دوستانم نیز با پرداخت 17سال حق بیمه با رسیدن به سن 60سالگی با حداقل حقوق بازنشسته می‌شود که بعد از همسان‌سازی‌ معادل من حقوق می‌گیرد. به‌نظر مسئولان آیا این عدالت است که حقوق من با 30سال پرداخت معادل کسی باشد که 17سال بیمه‌پردازی کرده است؟
پیرانی از تهران

ورودی نهاوند در‌ شأن این شهر نیست
ورودی نهاوند در‌شأن این شهرستان نیست و جا دارد مسئولان شهرستان نمادهایی برای این شهر تاریخی و کهن تعریف کنند که در‌ شأن آن باشد. مثلا می‌توانند با الهام از بخشی از سازه کهن قلعه‌ای که در دوره ناصری تخریب شد، بنایی را در یکی از ورودی‌ها تعریف کنند.
سلگی از نهاوند

گمرک چرمشهر چه زمانی بهره‌برداری می‌شود؟
مدت‌هاست صحبت از بهره‌برداری گمرک چرمشهر واقع در بویین‌زهرا می‌شود و ظاهرا هم پایانه گمرکی هم ساخته شده است. از آنجا که هزینه‌های ساخت پایانه گمرکی در این محل با همکاری واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه چرمشهر تأمین شده است، بدیهی است که همگی پیگیر افتتاح گمرک هستند تا بتوانند بدون مراجعه به قزوین عملیات گمرکی را انجام داده و فراورده‌های تولیدی چر‌مسازی‌ را به خارج شهر بفرستند.
زرگر از بویین‌زهرا

پیامک
میز خدمت در همه ادارات و بانک‌ها دایر باشد

برای تسریع در خدمت به ارباب‌رجوع و آرامش کارمندان بهتر است همه ادارات و بانک‌ها میز خدمت داشته باشند تا مراجعان کمتر در نوبت مانده و بدون اطلاع در نوبت ارائه خدمتی باقی نمانند. کافیست فردی باشد که به امور آن سازمان و اداره آگاه باشد تا بتواند مراجعان را برای دسترسی سریع‌تر به خدمت مورد نیاز راهنمایی کند.
میهن‌دوست از یافت‌آباد تهران

عابربانک‌های کمالشهر اغلب پول نقد ندارند
تعداد بانک‌های کمالشهر کرج کافی نیست که بماند، ‌همین تعداد ناکافی هم اغلب ساعات فعال روز هیچ پولی ندارند و گاهی برخی عابربانک‌ها چند روز پشت سر هم هیچ پولی ندارند. آیا نباید برای جمعیت 200هزار نفری این شهر فکری کرد؟
عبدی از کمالشهر کرج

پله برقی ایستگاه شهید بهشتی چه زمانی درست می‌شود؟
پله برقی ایستگاه شهید بهشتی در خط 3متروی تهران بیش از یک ماه است که خراب شده است و مسافران مجبورند پله‌های پرشمار این ایستگاه را طی کنند که هم باعث ترافیک جمعیت در زمان تخلیه مسافر است و هم برای افراد مسن، بیمار، ‌زنان باردار و کودکان بسیار سخت است. لطفا فکری برای تعمیر این پله برقی بکنند.
سعیدی از تهران

سیستان و بلوچستان منطقه آزاد تجاری شود
ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان جهت محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار، در راستای تسریع در نیل به اهداف دولت در تحقق عدالت اجتماعی و آبادانی مناطق کمتر برخوردار، ایجاد اشتغال برای بومی‌ها و نیز اشتغال برای کل کشور، پیشنهاد می‌شود کل استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان منطقه آزاد تجاری تعیین شود.
میرشکاری از زاهدان





 

این خبر را به اشتراک بگذارید