• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 9 آذر 1401
کد مطلب : 178663
+
-

دومین قتل در پرونده قاتل طلافروش همدانی

بازجویی‌ها از قاتلی که پس از قتل طلافروشی در همدان به بندرعباس گریخته بود نشان می‌دهد که او در راه فرار در حاجی‌آباد نیز دست به جنایت دیگری زده است.
به گزارش همشهری، روز اول آذرماه امسال سارقی مسلح با ورود به طلافروشی در بازار مظفریه همدان، صاحب طلافروشی را با شلیک 2گلوله به قتل رساند و با سرقت مقداری طلا از آنجا گریخت. دقایقی از این جنایت می‌گذشت که با حضور مأموران پلیس تحقیقات در این‌باره آغاز شد. شواهد به‌دست آمده از صحنه جنایت نشان می‌داد که قتل صاحب طلافروشی با انگیزه سرقت اتفاق افتاده است. با وجود این تحقیقات در این‌باره ادامه پیدا کرد.
چند روز بعد کارآگاهان جنایی به اطلاعاتی دست پیدا کردند که نشان می‌داد قاتل فراری پس از ارتکاب قتل از همدان به بندرعباس گریخته است. در این شرایط گروهی از مأموران راهی استان هرمزگان شدند و درحالی‌که 5روز از قتل طلافروش همدانی می‌گذشت قاتل را در بندرعباس دستگیر کردند.
ماموران در جریان بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری، 2 فشنگ جنگی و 285گرم طلای سرقتی کشف کردند.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این‌باره گفت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و با حضور نماینده واجا، شامگاه یکشنبه ششم آذرماه متهم در مخفیگاهش واقع در یکی از محلات بندرعباس دستگیر شد. او در بازجویی‌های فنی به یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی و قتل صاحب مغازه در شهرستان همدان و در کمال نا‌باوری به یک قتل دیگر در شهرستان حاجی آباد در مسیر فرار اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: به‌دنبال اعترافات متهم کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی صحت و سقم قتل دوم راهی شهرستان حاجی آباد شدند و با راهنمایی متهم جسد مقتول را که جوانی 20ساله بود در باغات روستای دررودی کشف کردند. قاتل انگیزه‌اش از ارتکاب قتل دوم را درگیری با مقتول برای تصاحب طلاهای مسروقه اعلام کرد.
براساس این گزارش هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید