مقامات ارشد دولتی به دستور محمد مخبر، معاون اول رئیسجمهور پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم در ارتباط با مشکلاتشان هستند. سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، وزرای کابینه و استانداران را بهترتیب برنامه زمانبندی پای خطهای ثابت تلفن 111این سامانه آورده است.
روز گذشته صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری بهصورت تلفنی پاسخگوی مشکلات و چالشهای آنها شد. براساس گزارش ایرنا، احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری با اشاره به اینکه همه اعضای دولت سیزدهم ساعاتی را برای پاسخگویی مستقیم به مردم اختصاص خواهند داد، گفت: با بخشنامهای که معاون اول رئیسجمهور ابلاغ کرد، جز ملاقات مردمی، شخص وزیر در نهاد ارتباطات مردمی هم پاسخگوی سؤالات مردم خواهد بود. او اضافه کرد: تماسهای دریافتی از طرف مردم با توجه به فراوانی آنها، دستهبندی شده و وزرای دولت در حوزه تخصصی خود به آنها پاسخ خواهند داد.
صالحی با بیان اینکه وزرا ماهانه در نهاد ارتباطات حضور خواهند داشت، گفت: هر یک از وزرا براساس جدول اعلام شده، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پاسخگوی مردم خواهد بود. رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری درباره جزئیات پاسخگویی وزرا به نامهها و مطالبات مردم هم گفت: شکایت و درخواستهای عمومی مردم، در سامانه ۶۱۳۳ از سراسر کشور دریافت میشود. سامانه ۱۱۱ در استانها فعال است و افرادی که به روند پاسخگویی در استانداریها و وزارتخانهها اعتراض دارند میتوانند شکایات خود را به مرکز اطلاع دهند و مرکز براساس مسئولیتی که برای خود در ایجاد پل ارتباطی مردم با دولت تعریف کرده، پاسخگوی آنهاست.
دو شنبه 7 آذر 1401
کد مطلب :
178371
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/Q1nkY
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved