• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 6 آذر 1401
کد مطلب : 178244
+
-

عدد خبر/ 26 میلیارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تفاهمنامه‌ای بین استانداری و سازمان سینمایی کشور منعقد شده که 26میلیارد تومان بودجه برای حوزه سینما استان کرمانشاه در مدت یک سال تخصیص یابد. به گزارش تسنیم، علی صفدری افزود: 4 سینما ازجمله آزادی، بیستون، فرهنگ و پاز در شهر کرمانشاه فعال است. امسال حداقل 2 مجتمع فرهنگی و هنری دیگر در استان راه‌اندازی می‌شود.

3509 نفر
مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: 3هزار و۵۰۹نفر از زندانیان در واحدهای اقتصادی و تولیدی استان مشغول به‌کار هستند. به گزارش ایرنا، مراد فتحی با بیان اینکه اشتغال زندانیان نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، اظهار کرد: در همین راستا و برای تامین هزینه‌های معیشتی خانواده، یک هزار و۸۳۲ زندانی برای کار در بخش خصوصی به خارج از زندان اعزام شده‌اند.

700 تن 
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس‌آباد اردبیل گفت: محورهای مواصلاتی پارس‌آباد با ۷۰۰تن آسفالت سرد و گرم با هدف تسهیل در رفت‌وآمد لکه‌گیری شد. به گزارش مهر، آیدین مرادی با اشاره به اجرای روکش آسفالت ۱۳۶هزار مترمربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس‌آباد گفت: برای جلوگیری از پرت شدن وسیله نقلیه ۷۰کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه تسطیح شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید