• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
شنبه 5 آذر 1401
کد مطلب : 178179
+
-

با مردم/آسفالت معابر هر چند سال تعویض شوند

نیاز است معابر عمومی به‌خصوص کوچه‌ها به‌جای اینکه هر یک یا 2 سال لکه‌گیری شوند که تنها گودال را به برآمدگی تبدیل می‌کند هر 5 یا 6 سال آسفالت کل معبر تعویض شود تا از استهلاک و هزینه نگهداری خودروها کم شود. هم‌اکنون در بعضی کوچه‌های کشور آسفالت‌های 30 یا 40 سال قبل به قدری لکه‌گیری شده‌اند که مسیر‌های خاکی و سنگلاخ از این کوچه‌ها صاف‌ترند!
سیف از تهران

قیمت میوه در میدان تره‌بار شاهین ویلا با مغازه‌ها یکسان است
علت ایجاد میادین تره‌بار در سطح شهرها، عرضه میوه و تره‌بار با قیمت پایین است تا افراد با توان مالی کم هم بتوانند این اقلام را در سبد غذایی خانواده خود داشته باشند. متأسفانه میدان تره‌بار منطقه شاهین ویلا در کرج، میوه‌های خود را، هم قیمت با مغازه‌های سطح شهر می‌فروشد. از طرفی اجازه انتخاب و دستچین کردن هم نمی‌دهند. متأسفانه اعتراض ما هم به جایی نرسیده است. از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی و نظارت بر عملکرد این مجموعه را داریم.
بهارلو از کرج

زیر میزی بگیرها مجازات شوند
واقعا چرا برخی از کادر درمان به‌رغم دریافت ویزیت یا پول خدمات خود مطابق مصوبه وزارت بهداشت مجددا وجوهی به‌عنوان زیرمیزی می‌گیرند و حتی ابایی از بیان آن ندارند. جا دارد مسئولان پزشکان، پرستاران، بهیاران وکارمندانی که با سفارشی گرفتن و تبانی و زیرمیزی چنین کارهای دوراز شئونی را انجام می‌دهند شناسایی کرده و به اشد مجازات برسانند و حتی از این حرفه مقدس برکنار نمایند.
سیدپور از تهران

پیامک
مهاجرت جوانان از کجور نگران‌کننده شده است

مدت‌هاست کمتر جوانی در منطقه کجور باقی می‌ماند و دختر و پسر از این منطقه به شهرهای نوشهر، چالوس، کلاردشت، کرج، ساری و تهران مهاجرت می‌کنند چرا که در جست‌وجوی شغل و درآمد هستند. هر کسی را در شهر و روستا می‌بینید یا مهاجرت کرده یا قصد دارد این کار را بکند. این موضوع برای من به‌عنوان یک روستایی دردآور است. کافی‌است مسئولان مشوق‌هایی قائل شوند و زیرساخت‌های زندگی روستایی را تامین کنند تا هم جوانان تشویق به ماندن و زندگی در روستا شوند هم آنها که مهاجرت کرده‌اند به روستا بازگردند. لطفا مسئولان روی این مسائل کار کنند.
نوری از روستای انگاس بخش کجور

کتابخانه مرکزی کرمانشاه بعد از 15سال به بهره‌برداری نرسیده است
ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه در سال86 آغاز شده است و قرار بود 2سال بعد مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما متأسفانه تاکنون این پروژه نیمه‌کاره مانده است. اکنون از پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه تنها اسکلت بتی آن به همراه اقدامات جزئی انجام گرفته است و شهروندان کرمانشاهی روزانه نظاره‌گر این پروژه نیمه تمام هستند. حتی با وجود مصوبه سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه درخصوص این کتابخانه و مصوبه بیست و هشتمین سفر استانی ریاست‌جمهوری به استان باز هم اقدام قابل توجهی انجام نشده است. تقاضا می‌شود برای تکمیل این پروژه اقدام شود پیش از آنکه سازه موجود بیشتر مستهلک شود.
مرادی از کرمانشاه

پیام
سامانه 124 باید پاسخگوی گویا داشته باشد

به‌جای اینکه سامانه124 پاسخگوی شخصی داشته باشد که گاهی ممکن است بی‌حوصله باشد و یا حال پاسخگویی نداشته باشد بهتر است پاسخگویی و ثبت شکایت گویا برای این سامانه ثبت شود تا به شکایات مردمی بهتر رسیدگی شود. هم‌اکنون برای تماس با این سامانه حداقل نیم ساعت معطلی وجود دارد که بابت آن باید به مخابرات هزینه پرداخت و از طرفی پاسخگوی بی‌حوصله‌ای که حتی شاید شکایت شما را ثبت نکند. مگر غیراز این است که این سامانه برای پاسخگویی به شکایات مردمی است و مگروظیفه‌ای جز این کار دارد.
خاتم‌زاده از تهران

جاده یزد خضرآباد نیازمند بهسازی فوری است
در خبرها شنیدیم که اعتبارات خوبی از طریق شرکت ایمیدرو و نیز شهرستان برای محرومیت زدایی و جاده‌سازی‌ در یزد اختصاص یافته است. از مسئولان تقاضا می‌شود در تقسیم اعتبارات بهسازی جاده یزد به خضرآباد که تقریبا تبدیل به جاده شوسه شده است را در دستور کار خود قرار دهند.
جلیلی از یزد

مجریان مسابقات و برنامه‌های ورزشی با دقت بیشتری انتخاب شوند
بهتر است صداوسیما در انتخاب مجریان برنامه‌ها و مسابقات ورزشی دقت بیشتری کند. واقعا برخی کلماتی که توسط مجریان به‌کار می‌رود در ‌شأن ورزشکاران، صداوسیما و مردم نیست. به‌عنوان نمونه در مسابقات تکواندوی جهان به‌کار بردن برخی از الفاظی مثل گل پسر، قند عسل، شیرین پسر و... برای اعضای تیم ملی بزرگسالان تکواندو واقعا مناسب نبود.
اعتمادی از تهران







 

این خبر را به اشتراک بگذارید