• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 3 آذر 1401
کد مطلب : 178056
+
-

با مردم/وضعیت بیمارستان امام‌علی ع اهواز متعلق به تامین‌اجتماعی، مناسب نیست

متأسفانه بیمارستان امام‌علی(ع) اهواز که متعلق به تامین اجتماعی است، امکانات کافی جهت رفع نیازهای اولیه بیماران را ندارد. به‌عنوان مثال داروهای بیمار را باید از داروخانه‌های بیرون از بیمارستان تهیه کرد. از طرفی بخش قلب، دستگاه آنژیوگرافی ندارد و درصورت وجود مشکل، بیمار باید به بیمارستان خصوصی مراجعه کند که با وضعیت فعلی نرخ‌های اینگونه بیمارستان‌ها در توان هر کسی نیست. تقاضا داریم تا مسئولان تامین اجتماعی به این موضوع ورود و مشکلات این بیمارستان را هرچه زودتر حل کنند.
وفایی از اهواز
 
جلوی رواج بدحجابی گرفته شود
رواج بدحجابی و برداشتن روسری هدف دشمن است. این اقدام ضد‌دینی و ضد‌قرآنی نیاز به واکنش و سپس احساس مسئولیت همگانی و فرهنگسازی‌ دینی دارد.
نظرلو از تهران

سامانه‌ای برای کمک خیرین به افراد نیازمند دارو، راه‌اندازی شود
 با توجه به تحریم‌ها و گرانی دارو، خوب است که مسئولان با راه‌اندازی سامانه‌ای افراد خیر و متمول را تشویق به همکاری و همیاری برای تهیه هزینه داروهای بیماران نیازمند کنند. بسیاری از افراد هستند که تمایل به کمک دارند اما ارگان و یا نهاد قابل اطمینانی را نمی‌شناسند که بتوانند کمک‌های نقدی خود را جهت کمک به نیازمندان در این زمینه در اختیارشان قرار دهند.
کشتیرانی از تهران

پیامک

جوی‌ها و سطل‌های زباله شهرک رضوی نیازمند نظافت فوری است
مدت‌هاست که وضعیت نظافت جوی‌ها و سطل‌های زباله شهرک رضوی واقع در منطقه 15ناحیه 4تهران، بسیار نامناسب است. در واقع این جوی‌ها و سطل‌های زباله به قدری بدبو و کثیف هستند که بوی تعفنشان محله را پر کرده است. بارها و بارها با مسئولان و سامانه‌های شهری تماس گرفته‌ایم ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته و  واقعا مستاصل شده‌ایم.
 خسروآبادی از شهرک رضوی

از کسب‌وکارهای اینترنتی حمایت شود
با پایین‌آمدن سرعت اینترنت مشاغلی که به‌صورت آنلاین و اینترنتی خدمات ارائه می‌دادند دچار مشکل و حتی بعضی از آنها تعطیل شده‌اند. بسیاری از افرادی که از این راه امرار معاش می‌کردند خانم‌های سرپرست خانوار هستند که محصولات غذایی خانگی و یا کارهای دستی خودشان را به مشتریان عرضه می‌کنند و این وضعیت موجب نگرانی و بیکاری‌شان شده است. لطفا فکری به حال این قبیل افراد بکنید. چشم به راه حمایت مسئولان هستیم.
حق‌دوست از رشت

آلودگی هوای تهران به‌طور ریشه‌ای برطرف شود
 سال‌هاست که تهران با مشکل آلودگی هوا خصوصا در فصل پاییز روبه‌روست. متأسفانه این موضوع جان تعدادی از همشهریان‌مان را گرفته و موجب بیماری و حتی سقط جنین در خانم‌های باردار شده است. تنها راهکار مسئولان هم تا به حال تعطیلی مدارس و مهدهای کودک بوده که خود این موضوع دردسر و گرفتاری بیشتری برای والدین شاغل ایجاد کرده است. چرا یک فکر اساسی برای رفع حل این مشکل نمی‌شود؟
احمد از تهران

پیام

مبلغ دریافت پول از دستگاه‌های عابر بانک افزایش پیدا کند
 هنوز هم دستگاه‌های خودپرداز تا سقف 200هزار تومان به‌صورت روزانه به مشتریان پول می‌دهند که قاعدتا این مبلغ، متناسب با بالارفتن قیمت‌ها در هر سال می‌بایست تغییر کند. پیشنهاد می‌دهم مبلغ دریافت پول از دستگاه‌های عابر بانک، به یک‌میلیون تومان افزایش پیدا کند. همه می‌دانیم که هم‌اکنون و با این وضع گرانی، دریافت 200هزار تومان روزانه، خیلی به درد کسی نمی‌خورد.
کلاهدوز از قزوین

رعایت بهداشت در رستوران‌های بین‌شهری و جاده‌ای نیازمند نظارت بیشتری است
ماه گذشته همراه با خانواده به قصد مسافرت راهی یکی از شهرهای جنوبی کشور شدیم. برای صرف ناهار به یکی از رستوران‌های کنار جاده رفتیم. کیفیت غذا پایین و قیمت آن هم کاملا بی‌تناسب با کیفیتش بود. بعد از یک ساعت همگی دچار دل درد و تهوع شده و مجبور شدیم برای درمان به درمانگاه مراجعه کنیم که علاوه بر هزینه اضافی و پیش‌بینی نشده کام‌مان هم تلخ شد و سفر را نیمه‌کاره رها کردیم. چرا باید سهل‌انگاری و بی‌دقتی یک عده موجب شود تا خانواده‌ای که با زحمت و پس از ماه‌ها دلشان را به یک سفر خوش کرده‌اند به این وضعیت دچار شوند؟ پیشنهادم این است که سازمان و یا نهاد مسئول بر نظارت بهداشت این اماکن، با نصب دوربین مداربسته کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر عملکرد این رستوران‌ها داشته باشند.
 ملا قلی‌پور از کرج

افرادی که نظافت اماکن عمومی را رعایت نمی‌کنند جریمه شوند
چند روز پیش موقع قدم‌زدن در خیابان با آقایی مواجه شدم که مشغول خوردن کیک و شیر بود و در انتها کاغذ بسته‌بندی کیک و بطری شیر را در جوی کنار خیابان انداخت ،درحالی‌که سطل زباله حدود 20متر با ایشان فاصله داشت. جلو رفتم وتذکر دادم که این کارآلوده‌کردن خیابان و آسیب به محیط‌زیست است. نه‌تنها نپذیرفت که کم‌کم کار داشت به درگیری فیزیکی می‌کشید. حالا که تذکر شفاهی و فرهنگسازی‌ از طریق رسانه‌ها بر این قبیل افراد تأثیری نداشته است به‌نظر می‌آید تنها راه درنظر‌گرفتن جریمه سنگین نقدی باشد. شاید از این طریق اصلاح شوند.
نوری از تهران





 

این خبر را به اشتراک بگذارید