• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 3 آذر 1401
کد مطلب : 178048
+
-

مرد مسلح پس از قتل 6نفر در فروشگاهی در ویرجینیا با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد

حمام خون در فروشگاه زنجیره‌ای

خارجی
حمام خون در فروشگاه زنجیره‌ای

 تنها 3روز پس از شلیک مرگبار در یک کلوب شبانه در آمریکا که منجر به مرگ 5نفر و مجروح شدن 17نفر شد، این بار مردی مسلح در فروشگاه زنجیره‌ای والمارت در ویرجینیا مردم را به رگبار بست و دست‌کم 6نفر را به قتل رساند.
به گزارش همشهری به نقل از نیویورک تایمز، این تیراندازی مرگبار حوالی ساعت 10سه‌شنبه رخ داد. به‌گفته شاهدان، آن شب فروشگاه بزرگ والمارت در ویرجینیا به‌دلیل نزدیک شدن به تعطیلات روز شکرگزاری مملو از جمعیت بود و کمی پس از ساعت 10شب بود که ناگهان صدای تیراندازی مشتریان فروشگاه را به وحشت انداخت. مردی مسلح که گفته می‌شود از کارمندان فروشگاه بوده، با حضور در محل استراحت کارکنان فروشگاه ابتدا همکارانش و پس از آن مشتریان را به رگبار بست و پس از شلیک چندین گلوله، لوله اسلحه‌اش را به سمت خودش برگرداند و شلیک کرد.
پلیس وقتی به محل حادثه رسید که تیراندازی به پایان رسیده بود و مأموران در نخستین اقدام شروع به خارج کردن مردم از داخل فروشگاه کردند. به‌گفته مقامات پلیس، خوشبختانه فروشگاه والمارت آنقدر بزرگ است که مردم موفق شدند به محض شنیدن صدای تیراندازی در نقاط مختلف فروشگاه پناه بگیرند. در نخستین دقایق پس از این حادثه، اعلام شد که کشته‌های این حادثه کمتر از 10نفر بوده است و ساعتی بعد گزارش شد که در این حادثه 7نفر کشته شده‌اند که یکی از آنها فرد مسلح بوده است.
هنوز اعلام نشده که در این حادثه چند نفر مجروح شده‌اند اما خبرگزاری‌ها اعلام کردند که دست‌کم 5نفر از مجروحان به بیمارستانی که در نزدیکی فروشگاه بود منتقل شده‌اند. سخنگوی پلیس اعلام کرد که مأموران پلیس تا نیمه شب جست‌وجو برای پیدا کردن همدست احتمالی یا افرادی که کشته شده بودند را در فروشگاه ادامه دادند و در نهایت با پیدا شدن جسد تیرانداز، معلوم شد که وی 6نفر را به قتل رسانده است. با توجه به اینکه حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده، احتمال می‌رود که آمار قربانیان این تیراندازی افزایش یابد و تحقیقات پلیس برای مشخص شدن انگیزه مرد تیرانداز که هویت او هنوز فاش نشده، ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید