• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177604
+
-

عکس‌خبر

عکس‌خبر
عکس‌خبر


    کارلوس کی‌روش: ما نماینده ۹۰میلیون نفر هستیم و اگر کاملا روی شادی و افتخار آنها تمرکز نداشته باشیم، کسی ما را نمی‌بخشد. مأموریت ما، تحقق‌بخشیدن به رؤیای هواداران ایرانی و انتظار آنهاست؛ ارائه نمایشی آبرومند که غرور را به کشور می‌آورد. این شاید بزرگ‌‌ترین چالش دوران کاری من است، اما الان مهم‌ترین دغدغه زندگی‌ام بازی با انگلیس است؛ سپس ولز و بعد آمریکا.


    مهدی طارمی: به خانواده‌هایی که در مدت اخیر در ایران داغ دیدند تسلیت می‌گویم. ما اینجا حضور داریم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و این برای ما بالاترین اتفاق است. ما مثل سایر اقشار جامعه وظایفی داریم و باید کارمان را انجام دهیم. شغلم این است که گل بزنم و تا جایی که بتوانم توانم را می‌گذارم. برای ایران بازی می‌کنم و اگر قرار باشد تیم دومی انتخاب کنم، قطعا این تیم پرتغال است.


    وحید امیری: جام‌جهانی قبلی فرصت زیادی داشتیم که به مرحله بعد صعود کنیم. پوشیدن پیراهن تیم ملی انگیزه مضاعفی به من می‌دهد. خوشحالم که یک‌بار دیگر این پیراهن را می‌پوشم. شک ندارم که موفق می‌شویم و یک جام جهانی خاص برای ایران خواهیم داشت. بهترین بازیکنان در انگلیس بازی می‌کنند. اما ایرانی‌ها هم تا لحظه‌ای که توان داشته باشند، می‌‌جنگند. ذهنیت پیروزی به همه بازیکنان القا شده.


    حسین حسینی: درست است که گروه سختی داریم ولی در تیم ما بیشتر بازیکنان تجربه جام‌جهانی قبلی را دارند و این موضوع به تیم ما کمک می‌کند. در جام‌جهانی قبلی تا 2روز قبل از‌ آخرین اردو در لیست بودم اما نتوانستم به جام‌جهانی بروم. خیلی خوشحالم که با تلاش زیاد در این جام‌جهانی هستم. بازی‌کردن من به‌ نظر سرمربی بستگی دارد. امیدوارم هر کسی درون دروازه بود، بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید