• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177595
+
-

نکته بازی/ گاف‌های تمام‌نشدنی

از صمیم قلب امیدواریم شناخت کادرفنی تیم ملی انگلستان هم از تیم ایران به اندازه آگاهی و اطلاعات رسانه‌های این کشور باشد! یعنی در این مدت گافی نمانده که این رسانه‌ها نداده باشند. در آخرین دست از این موارد، نشریه سان ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی انگلیس را منتشر کرده که اسم میلاد سرلک هم در آن به چشم می‌خورد. این در حالی است که سرلک در آخرین روزها از فهرست نهایی تیم ملی خط خورد و اصلا به قطر نرفت. حالا بگذریم از اینکه سان اسم علی قلی‌زاده و سامان قدوس را هم در ترکیب احتمالی قرار داده، درحالی‌که بعید است آنها فیکس باشند. حالا باز این دو نفر به قطر رفته‌اند، سرلک که از تهران باید در تیم ملی بازی کند! واقعا خسته نباشید.

پرتغالی‌ها را که می‌شناسید...
ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال به‌تازگی در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کشورش به ارزیابی شرایط خود در ایران پرداخته و گفته: «سرمربی تیمی هستم که 35میلیون هوادار دارد و مهم‌ترین تیم قاره آسیا محسوب می‌شود. استقلال بیشترین دنبال‌کننده را در فضای مجازی در آسیا دارد و کارها خوب پیش می‌رود.» خب البته ما مخلص استقلالی‌ها هستیم و بدون تردید این تیم در کنار پرسپولیس، جزو بزرگان آسیا و مفاخر و سرمایه‌های مسلم فوتبال کشور به شمار می‌آید. حالا هم که رابطه هواداران دو تیم عالی است و امیدواریم همیشه این صمیمیت و احترام پابرجا بماند. فقط جسارتا خواستیم عرض کنیم احتمالا آقای ساپینتو اگر به جای استقلال سرمربی پرسپولیس بود، دقیقا همین حرف‌ها را در مورد سرخپوشان به زبان می‌آورد. به هر حال پرتغالی‌ها را که می‌شناسید!

مصاحبه می‌کند که مصاحبه کرده باشد
این جملات را بخوانید: «کارلوس کی‌روش الان سرمربی تیم ملی است و باید به انتخاب‌های او احترام بگذاریم. جام‌جهانی محل حضور بهترین تیم‌های دنیاست و آنها تمام تلاش خود را برای موفقیت به‌کار خواهند گرفت. در گروه ما نیز همه تیم‌ها شانس صعود دارند و ما هم همینطور.» نکته ویژه این حرف‌ها چیست؟ کدام فکت و استدلال و واقعیت جدید در آنها نهفته است و چه چیزی به شنونده اضافه می‌کند؟ این جملات را جناب حمید درخشان به زبان آورده و با همان‌ها هم روی جلد مطبوعات رفته است. در حقیقت این اتفاقی است که هر روز برای حمیدخان رخ می‌دهد. ما که بخیل نیستیم؛ اصلا شما هر ساعت روی خروجی سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی باشید، اما لااقل کمی هم اشتیاق به مطالعه و ارائه نکات جدید پیدا کنید بی‌زحمت!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید