• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177602
+
-

با مردم/نظارتی بر عرضه ضدیخ‌های تقلبی نیست

با نزدیک شدن به فصل سرما و زمستان و لزوم استفاده اجباری از ضد‌یخ در خودروها، اجحاف بسیاری در حق خریداران این محصولات می‌شود؛ زیرا برخی تعویض روغنی‌های بی‌انصاف نوع تقلبی آن را عرضه می‌کنند و خریدار هم بدون شناخت اقدام به خرید می‌کند و بعد از مدتی متوجه می‌شود که خودرویش دچار خسارت شده است. شایسته است انواع مختلف ضد‌یخ‌ها فقط با استاندارد سازمان ملی استاندارد و تحت نظر برندهای معتبر و نظارت تعزیرات عرضه شوند.
ناظریان از تهران

قیمت غیرمتعارف گرافی دندان در ارومیه
در تصویربرداری‌های دندان ارومیه به جای 138هزار تومان که قیمت مصوب این خدمت پاراکلینیکی به‌صورت آزاد است از مردم 180هزار تومان می‌گیرند. اعتراض و پیگیری هم تاکنون نتیجه نداده و می‌گویند اگر قیمت کاهش یابد، مجبور به تعطیلی می‌شوند.
آزاد از ارومیه

جلوی ثبت‌نام و پرداخت وام‌های مختلف بسته است
مدتی است جلوی وام‌های ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، بازنشستگان تامین‌اجتماعی و... گرفته شده؛ به‌رغم آنکه ثبت‌نامشان البته با سختی صورت می‌گیرد، خبری از پرداخت وام و سیر مراحل کار نیست. مسئولان بانک‌ها می‌گویند تا اطلاع ثانوی وامی در کار نیست و فقط پرونده‌ها را بایگانی می‌کنند. به تجربه هم ثابت شده در نیمه دوم سال بانک‌ها در حال جمع‌بندی ارقام خود هستند و دیگر وام نمی‌پردازند تا حساب‌های کلی سال خود را جمع‌بندی کنند.
اکبری از تهران

پیامک
جاده دیر تا بوشهر درختکاری شود

کاشت درختان بومی در دوطرف جاده در مسیر شهر دیر تا شهر بوشهر بسیار ضروری است؛ زیرا در این مسیر طولانی اگر راننده قصد توقف داشته باشد، گرمازده می‌شود و رانندگان غیرآشنا نیز فقط منظره کویر را می‌بینند. جا دارد برای استراحت رانندگان هم که شده و نیز در راستای خدمت به محیط‌زیست، زیباسازی و پاکیزگی هوا، این مسیر درخت‌کاری شود.
عالی حسینی از بوشهر

معلم‌ها تا چه زمانی به معرفی کتاب‌های آموزشی ادامه خواهند داد
اگر کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان کافی است چرا معلم‌ها این همه کتاب آموزشی و کمک‌آموزشی غیراز کتاب‌های تعریف شده برای مقاطع مختلف معرفی می‌کنند؟ و اگر کتاب‌های درسی برای تدریس به دانش‌آموزان و افزایش علم آنها کفایت نمی‌کند، چرا آنها را اصلاح نمی‌کنند؟ تا چه زمانی والدین هم پول کتاب درسی بدهند و هم کمک‌درسی؟ در کجای دنیا روال آموزش این‌گونه است؟
رحیمی از تهران

روستای مارکده در چهارمحال و بختیاری پزشک مستقر ندارد
از حدود 4ماه قبل مرکز جامع سلامت روستای مارکده پزشک مستقر در مرکز ندارد و مردم به‌خاطر یک بیماری کوچک یا باید به شهر هوره مراجعه کنند یا به اطراف تیران و نجف‌آباد. این بعد مسافت برای مردم روستا مشکلات فراوانی را به‌دنبال داشته است و بیماران بدحال نیز در معرض خطر بیشتر هستند. 2ماه قبل قول دادند پزشکی مستقر شود، ولی این وعده تاکنون محقق نشده است.
مارکویی از مارکده چهارمحال و بختیاری

پیام

خبری از پیامک مسکن ملی برای شیرازی‌ها نشد
ماه‌هاست شیرازی‌هایی که در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کرده بودند در انتظار دریافت پیامک برای واریز وجه هستند، ولی پس از ماه‌ها هنوز خبری از پیامک واریز اولیه نیست. به‌نظر می‌رسد مسئولان در تأمین زمین به مشکل خورده‌اند. مسئولان و نمایندگان فارس و مجلس و دولت بنا ندارند پیگیر این تأخیر غیرموجه شوند؟ اگر زمینی برای ساخت‌وساز نبود چرا مردم را ترغیب به ثبت‌نام کردند و هر کدام برای ثبت‌نام حدود 400هزار تومان متحمل هزینه شدند.
فتاحی از شیراز

این خبر را به اشتراک بگذارید