• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177594
+
-

دستگیری عاملان شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان

دستگیری عاملان شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان

تحقیقات نیروهای امنیتی درخصوص حادثه شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان به دستگیری 5فرد وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه منجر شد.
به گزارش همشهری، حجت‌الاسلام سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان ۱۲ آبان امسال توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسید. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲‌خودرو پژو و پراید با صورت‌های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام شهرکی کرده و او را از ناحیه سر و سینه هدف اصابت گلوله قرار داده‌اند. از آن زمان تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی ضاربان آغاز شد تا اینکه سرانجام با گذشت حدود 2هفته از این جنایت سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات موفق شدند عاملان جنایت را دستگیر کنند.
اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر دستگیری 5نفر از عاملان شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان، اعلام کرد: در بازجویی‌های اولیه، متهمان به ارتباط با گروهک‌های معاند خارج از کشور و همچنین سرویس‌های جاسوسی متخاصم اذعان و به قصد استمرار اقدامات تروریستی علیه افراد شاخص شیعه و سنی و اماکن حساس در استان با هدف ایجاد دو‌قطبی و جنگ مذهبی در سیستان و بلوچستان اعتراف کردند.
براساس این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید