• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177582
+
-

آمادگی راهداری البرز برای طرح زمستانی

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: امسال ۲۰۰نیروی راهداری استان در قالب ۳۸ اکیپ برای اجرای طرح زمستانی در آماده‌باش کامل هستند. به‌گزارش مهر، حمید پرورشی اظهار کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز برای اجرای طرح راهداری زمستانی در آمادگی کامل به‌سر می‌برد.
وی افزود: در طرح راهداری زمستانی امسال ۲۰۰نیروی انسانی در قالب ۳۸ اکیپ شامل اپراتورهای ماشین‌آلات، راهداران و نیروهای پشتیبانی و نظارتی در آماده‌باش کامل هستند تا بهترین خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای ارائه شود.
وی با بیان اینکه برای سال‌جاری ۱۰۱دستگاه از ماشین آلات راهداری برای عملیات راهداری زمستانی در آماده‌باش کامل هستند، افزود: همه این ماشین‌آلات مورد نظر از اواخر تابستان ضمن اجرای عملیات راهداری محوری و خدمت‌رسانی در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها در حال تعمیر و اورهال بودند تا برای زمستان آماده شوند.
پرورشی، همچنین از تأمین و ذخیره‌سازی بیش از ۳۵۰۰تن نمک و ۱۲هزار تن شن و ماسه و دپوی آنها در راهدارخانه‌های سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: مصالح مورد نیاز برای برفروبی و نمک‌پاشی و یخ‌زدایی از سطح راه‌ها به میزان مورد نیاز تأمین شده است و مشکلی در این حوزه نداریم.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز تأکید کرد: کاربران جاده‌ای در فصل زمستان حتما تجهیزات ایمنی مورد نیاز به همراه داشته باشند تا بر اثر بارش‌های ناگهانی دچار مشکل نشوند. همچنین قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه‌ها و تلفن گویای شبانه‌روزی ۱۴۱ اطلاعات لازم از آخرین وضعیت مسیر مورد نظر را کسب کرده و سپس اقدام به سفر کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید