• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 18 آبان 1401
کد مطلب : 176552
+
-

قتل دانشجوی پزشکی به‌خاطر یک گوشی موبایل

4روز پس از حمله خونین زورگیران به یکی از دانشجویان پزشکی دانشگاه اهواز، تلاش کادر پزشکی برای نجات جان او مؤثر نشد و با وجود انجام عمل جراحی قبل باز، این دانشجو روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.
به گزارش همشهری، این دانشجوی پزشکی واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شامگاه 13آبان در پارکینگ شماره ۲ پارک ساحلی کیانپارس بود که زورگیران خشن به او حمله کردند. هدف آنها سرقت تلفن همراه دانشجوی جوان بود اما او حاضر نبود گوشی‌اش را به آنها بدهد و در برابرشان مقاومت کرد. در این شرایط بود که زورگیران چندین ضربه چاقو به او زدند و سرانجام توانستند گوشی‌اش را سرقت کنند.
به‌دنبال این حادثه پسر جوان که به‌شدت مجروح شده بود به بیمارستان امام (ره) منتقل شد. ضربات چاقو به سینه و قلب او اصابت کرده بود. شدت جراحات پسر دانشجو به حدی بود که پزشکان تشخیص دادند باید هرچه سریع‌تر تحت عمل جراحی قلب باز قرار گیرد. در این شرایط بود که عمل جراحی انجام و سپس او به بخش مراقبت‌های ویژه قلب منتقل شد و کادر پزشکی امیدوار بودند با این کار خطر رفع شده و دانشجوی جوان از مرگ نجات پیدا کند. با این حال صبح دیروز (سه‌شنبه) مجموعه اقدامات درمانی برای او به نتیجه‌ای نرسید و روی تحت بیمارستان جانش را از دست داد.
دکتر احمدرضا مهتدی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز با تأیید این خبر گفت: پس از اطلاع از این موضوع با اقدامات سریع تخصصی و فوق تخصصی، این بیمار مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و در بخش ICU  قلب بستری شد اما به‌رغم تلاش تیم‌های متعدد پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز و انجام چندین عمل جراحی، به‌دلیل شدت جراحات وارده او جانش را از دست داد. براساس این گزارش، به‌دنبال قتل این دانشجو به‌دست زورگیران، تحقیقات گسترده‌ای از سوی پلیس برای شناسایی عاملان جنایت آغاز شده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید