• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 18 آبان 1401
کد مطلب : 176542
+
-

شصتمین مرحله طرح رعد از سوی پلیس پایتخت اجرا شد

ضرب‌شست پلیس پایتخت به 604مجرم

انتظامی
ضرب‌شست پلیس پایتخت به 604مجرم

شصتمین مرحله از طرح رعد که از چند روز قبل توسط مأموران پلیس پیشگیری پایتخت شروع شده بود، با دستگیری 604مجرم پایان یافت.
به گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت روز گذشته در حاشیه این طرح در مقر ستاد پیشگیری پلیس پایتخت گفت: شصتمین مرحله از طرح رعد با وقفه‌ای یک‌و‌نیم‌ماهه اجرا شد و یکی از دغدغه‌های ما در این مدت این بود که سارقان با توجه به التهابات جامعه فعالیت خود را بیشتر کرده بودند و در این شرایط بود که همکارانم با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند در مجموع 604نفر از سارقان و زورگیران، کیف‌قاپان، ‌مالخران و سارقان مسلح را که در زمینه سرقت منزل، ‌خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و گوشی تلفن همراه فعالیت داشتند، دستگیر کنند. به‌گفته سردار رحیمی، با اجرای این طرح درمجموع 14باند که اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند، منهدم شدند.
به‌گفته رئیس پلیس تهران، از متهمان دستگیر‌شده ۱۳قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۲۳۸خودرو و موتورسیکلت سرقتی و درمجموع ۲۰۹۰فقره از اموال مردم به ارزش ۲۹میلیارد تومان کشف شده است. در همین حال ۳۳پاتوق سارقان، ۱۳پاتوق مالخران، 3محل تردد اراذل و اوباش و ۵۴پاتوق فروشندگان مواد‌مخدر نیز از سوی مأموران پلیس شناسایی و پاکسازی شد.
براساس این گزارش، ۵۵درصد از مجرمان دستگیر‌شده بدون سابقه بودند و برای نخستین‌بار از سوی پلیس دستگیر شده‌اند. همچنین برای دستگیر‌شدگان در این طرح پرونده‌‌های جداگانه تشکیل شده و این افراد به دادسرا معرفی خواهند شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید