• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 16 آبان 1401
کد مطلب : 176312
+
-

خشم سرباز عصبانی 4قربانی گرفت

سرباز انتظامی که با یکی از هم‌خدمتی‌هایش دچار اختلاف شده بود در اقدامی جنون‌آمیز به‌سوی او و 3نفر از مأموران تیراندازی کرد و آنها را به شهادت رساند.
به گزارش همشهری، این حادثه دلخراش در یک ایستگاه جاده‌ای پلیس در منطقه بمپور واقع در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد. در این ایستگاه تعدادی از  مأموران پلیس سرباز وظیفه و مشغول انجام خدمت بودند که 2نفر از آنها از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده و هراز گاهی با یکدیگر درگیر می‌شدند. این اختلافات ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز بار دیگر با یکدیگر به بگومگو پرداختند. این بار اما بعد از درگیری لفظی کار به زد و خورد کشیده شد تا جایی که ناگهان یکی از سربازان اسلحه سازمانی را برداشت و به‌سوی سرباز دیگر گرفت. او فکرش را هم نمی‌کرد که هم‌خدمتی‌اش برای او اسلحه بکشد اما در کمال ناباوری سرباز جوان اسلحه را مسلح و شلیک کرد.
سایر مأموران که کارکنان پایور انتظامی بودند با شنیدن صدای تیراندازی، خود را به محل حادثه رساندند و با پیکر خونین یکی از سربازان که هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود روبه‌رو شدند و در سوی دیگر، اسلحه را در دست سرباز دیگر دیدند. آنها قصد داشتند اسلحه را از دست سرباز خشمگین بگیرند اما او شروع به تهدید کرد و گفت اگر کسی جلو برود شلیک خواهد کرد. هیچ‌کس باورش نمی‌شد که سرباز جوان تهدیدش را عملی کند، اما او که همین چند لحظه قبل سربازی را به شهادت رسانده بود، برایش هدف قرار دادن چند نفر دیگر کار دشواری نبود. همین که مأموران برای نزدیک شدن به او و خلع سلاحش خیز برداشتند او بار دیگر ماشه را چکاند و چندین گلوله به‌سوی آنها شلیک کرد تا شمار افرادی که هدف قرار داده به 4نفر افزایش پیدا کند. با وجود این سایر مأموران سرانجام توانستند سرباز خشمگین را خلع سلاح کرده و او را بازداشت کنند. در همین حال بررسی وضعیت سرباز وظیفه و 3مأمور پایور نشان می‌داد که هر 4نفرشان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده‌اند.
سرگرد علیرضا صیاد، فرمانده انتظامی شهرستان بمپور با تأیید این حادثه دلخراش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد به‌دلیل اختلاف شخصی بین سرباز ضارب با یکی از سربازان دیگر این درگیری آغاز شد و در ادامه وقتی سایر کارکنان حاضر در مقر قصد مداخله داشتند آنها نیز هدف گلوله قرار گرفتند. به‌گفته وی، ضارب توسط سایر مأموران حاضر در ایستگاه دستگیر شده و به مرجع قضایی تحویل داده شده است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید