• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 16 آبان 1401
کد مطلب : 176310
+
-

مرگ 4 عضو یک خانواده در میان شعله‌های آتش

داخلی
مرگ 4 عضو یک خانواده در میان شعله‌های آتش

 آتش‌سوزی خودرویی در جایگاه سوخت حادثه دلخراشی را رقم زد و موجب جانباختن زنی همراه با 3فرزندش شد.
به‌گزارش همشهری، ساعت2:30 دیروز 2خودروی پراید و پژو پارس که سرنشینان آن از اهالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان بمپور واقع در استان سیستان و بلوچستان هستند، برای سوختگیری به پمپ بنزین بمپور رفتند. وقتی راننده پژو در حال سوختگیری بود، به‌دلیل ایجاد جرقه، آتش‌سوزی ایجاد شد و شعله‌های آتش به‌طور ناخواسته به‌خودروی پراید سرایت و آن را شعله‌ور کرد. آن زمان خودروی پراید 5سرنشین داشت که اعضای یک خانواده بودند. هرچند راننده که پدر این خانواده بود توانست در لحظات اولیه حادثه، خود را نجات دهد اما 4نفر دیگر شامل همسر و 3فرزند او در میان شعله‌های آتش گرفتار شدند. با وجود این که این مرد و سایر افرادی که در محل حادثه حاضر بودند، تلاش زیادی برای نجات 4نفر گرفتار شده در پراید انجام دادند اما این تلاش‌ها به جایی نرسید و هر 4نفر جان خود را از دست دادند.
سلمان برهانی، فرماندار بمپور با اعلام جزئیات این حادثه گفت: به‌گفته کارگران حاضر در جایگاه، ایجاد جرقه هنگام سوختگیری در دهانه باک پژو پارس، باعث ایجاد آتش‌سوزی اولیه شد و در ادامه آتش به پراید سرایت کرده و این حادثه را رقم زد.
وی ادامه داد: به محض وقوع این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی از بمپور و محمدان به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌سوزی مهار شد. به‌گفته او، در این حادثه آتش‌نشانان موفق شدند با دور کردن خودروهای دچار حریق از محل جایگاه عرضه سوخت از خسارات سنگین و کشیده شدن دامنه آتش به مخازن جلوگیری کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید