• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 16 آبان 1401
کد مطلب : 176314
+
-

با مردم/نازل‌های جایگاه‌های سوخت در شرق کرمان کافی نیست

نازل‌های جایگاه‌های سوخت 4 شهرستان جنوب شرق استان کرمان شامل شهرهای بم، ریگان، نرماشیر و فهرج بسیار کم است. گاهی در یک جایگاه از 8نازل فقط 2 نازل فعال است که این موضوع باعث ایجاد صفوف بسیار طولانی برای دریافت بنزین می‌شود.علت را جویا شدیم در جواب کمبود بنزین را بهانه کردند درحالی‌که اینطور نیست و بنزین به اندازه کافی هست اما نازل‌ها از مدار خدمت خارجند. لطفا این موضوع ساده و قابل حل، بررسی و برطرف شود تا مردم معطل و کلافه نشوند.
امیری از بم

پارک جنگلی لار زیرساخت‌های رفاهی ندارد
پارک جنگلی لار از معدود مناطق تفریحی و گردشگری طبیعی در لارستان است که مورد استفاده مردم این شهر و شهرهای اطراف آن قرار می‌گیرد.این مجموعه بزرگ که شامل چندین هکتار فضای سبز است، دارای کمترین زیرساخت‌ رفاهی، خدماتی، تفریحی، گردشگری و امکانات است. بارها قرار شده این پارک به شهرداری لار واگذار شود تا در خصوص ایجاد مبلمان شهری و امکانات زیرساختی آن اقدام شود ولی تاکنون این موضوعات در حد حرف و خبر مانده است. خواسته ما این است که پارک آماده استفاده شهروندان برای اقامت‌های چند ساعته شده و امکانات بهداشتی و زیرساختی آن هر چه زودتر فراهم شود.
کشتکار از لار استان فارس

اتوبوس‌های ترمینال فارسان چهارمحال و بختیاری، برنامه مشخصی ندارند
 اتوبوس‌های ترمینال فارسان چهارمحال و بختیاری هیچ برنامه منظم و مشخصی برای رفت ‌وآمدها ندارند. مسافران در ترمینال سرگردان و بلاتکلیف هستند وعملا نمی‌توانند سر وقت به کارهایشان برسند.تنظیم یک جدول برای زمان رفت‌وآمد اتوبوس‌ها از ابتدایی‌ترین کارهای یک ترمینال است.
حسنی از چهارمحال و بختیاری

پیامک
کشاورزان گوجه کار شهر آبدان را دریابید

شهر آبدان استان بوشهر قطب گوجه‌فرنگی خارج از فصل است و اکثر کشاورزان این منطقه با آبیاری نوین و هزینه سنگین خرید و نگهداری آب‌ شیرین بهترین و باکیفیت‌ترین گوجه را تولید می‌کنند.
 از آنجا که عوارض صادرات به ازای هر کیلو 6000تومان افزایش یافته و سهم کشاورزان از قیمت نهایی و عرضه شده به بازار اندک و ناچیز است این وضعیت موجب دلسردی و نگرانی کشاورزان زحمتکش شده است.
خواهشمندیم مسئولان با درنظر گرفتن راهکاری به این مشکل رسیدگی کنند تا در این میان حقی از کشاورزان ضایع نشود.
سیادت از بوشهر

وضعیت کارخانه سیمان دهلران همچنان بلاتکلیف و نامعلوم است
کارخانه سیمان دهلران با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد همچنان بلاتکلیف رها شده است.
هر دولت جدید هم که روی کار می‌آید وعده اتمام کار و راه‌اندازی این کارخانه را می‌دهد اما در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد و کار به سرانجامی نمی‌رسد! الان 2 دهه از شروع به‌کار این پروژه با صرف میلیاردها ریال از محل مالیات و بیت‌المال گذشته است.
معلوم نیست مجری این طرح کیست که از دستور رئیس‌جمهور تا رئیس قوه قضاییه را نادیده می‌گیرد! امیدواریم با پیگیری‌های دولت فعلی هر چه زودتر شاهد افتتاح این کارخانه و اشتغال جوانان آماده به‌کار این استان شویم. مسلما با این اتفاق، بازار پرتلاطم سیمان کشور هم تا حدی به ثبات خواهد رسید.
عطایی از دهلران

پیام
چرا کارت هوشمند بسیجیان فعال، تمدید اعتبار نمی‌شود؟

الان چند ماهی است کارت‌های بسیج تمدید اعتبار نمی‌شود. به پایگاه هم که مراجعه می‌کنیم می‌گویند هنوز دستور و اعتباری برای این موضوع صادر و درنظرگرفته نشده است. دلیل این اهمال کاری چیست؟ چرا بسیجیان به‌خاطر نداشتن اعتبار کارت بسیجی نمی‌توانند از خدمات درمانی و دندانپزشکی استفاده کنند؟
احمدلو ازتهران

جلوی آهن دزدی در آرامستان خضر خرم‌آباد گرفته شود
مدتی است آهن‌آلات دور قبرها در آرامستان خضر شهر خرم‌آباد در شهرستان لرستان، به سرقت می‌رود و به‌نظر می‌رسد عده‌ای سارق که با ضایعاتی‌ها همکاری می‌کنند عامل این کار هستند. جدای از اینکه این کار هتک حرمت و بی‌احترامی به اموات است از جا درآوردن این حفاظ‌های فلزی باعث آسیب دیدن قبور، شکسته شدن سنگ قبرها و ورود آب به آنها در فصل بارندگی می‌شود. تقاضا داریم با این عمل زشت و غیراخلاقی برخورد قانونی شود.
سپهوند از لرستان

مشکلات جاده روستای تپه کنعان سر پل ذهاب را حل کنید
متأسفانه خرابی جاده روستای تپه کنعان در سر پل ذهاب، باعث ترک تحصیل دانش‌آموزان و دشواری رفت‌وآمد بیماران و مادران باردار شده است. دلیل آن هم عدم‌امکان ورود وسایل نقلیه به داخل روستاست. هم‌اکنون 40خانوار ساکن این روستا هستند که اکثر آنان از خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و بسیجیان فعال هستند. با وجود اینکه این روستا دارای کد روستایی و دهیاری است و نام آن در ردیف6اعتبارات روستایی جهت تامین اعتبار و آسفالت قرار دارد، اما تاکنون هیچ اقدامی در راستای بهبود وضعیت راه آن صورت نگرفته است. این شرایط، اهالی روستا را به تنگ آورده است و درخواست رسیدگی فوری به این وضعیت را دارند.
همتی از روستای کنعان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید