• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 9 آبان 1401
کد مطلب : 175590
+
-

بازگشت 6واحد تولیدی ایلام به چرخه تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به حمایت دولت از بخش تولید، گفت: در نیمه نخست سال‌جاری ۶ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشته است.
به گزارش ایرنا، رضا محمدرحیمی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و در این تعداد جلسات ۱۱۱ مصوبه تصویب شد که ۱۰۶ مصوبه اجرایی و 5مصوبه نیز در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین مصوبات در حوزه‌های مالی، سرمایه در گردش، استمهال وام، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و سایر مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی از جمله کارگری، محیط‌زیست و پیگیری اجرای طرح‌ها با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: در این مدت و با برگزاری نشست‌های متعدد ۶ واحد تولیدی نیز در نیمه نخست سال‌جاری در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته‌اند.
محمد رحیمی ادامه داد: تلاش می‌شود که مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان با تعامل همه دستگاه‌های اجرایی رفع و زمینه بازگشت و تولید واحدها فراهم شود.
وی با اشاره به ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: سال گذشته ۷۳جلسه، ۲۵۰پرونده با ۴۰۳مصوبه تشکیل شده که بیش از ۸۰درصد مصوبات کارگروه تسهیل در استان اجرایی شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید