• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 9 آبان 1401
کد مطلب : 175588
+
-

خرید اعتباری صنایع‌دستی در کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌دستی با ارائه کارت اعتباری در این استان اجرایی شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، فریدون فعالی افزود: طرح تحریک تقاضا در صنایع‌دستی کرمان خوشبختانه به‌دنبال انعقاد تفاهمنامه‌ای با صندوق کارآفرینی امید، اجرایی شد و مردم می‌توانند با دریافت کارت اعتباری از ۲ تا ۲۰میلیون تومان، صنایع‌دستی خریداری کنند.
وی با بیان اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره۱۸ اعطا می‌شود تصریح کرد: این طرح برای نخستین‌بار در استان کرمان اجرایی شده که شروع آن از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با اشاره به اینکه این تفاهمنامه در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان منعقد شده است، افزود: بازپرداخت این تسهیلات یک‌ساله با نرخ ۱۰درصد و ارائه چک و یا سفته از شرایط دریافت آن است.
به‌گفته وی، پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان از پنجم تا نهم آبان‌ در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان در حال برگزاری است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید