• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 4 آبان 1401
کد مطلب : 175147
+
-

نکته بازی/ سال شما 18ماه دارد؟

در شرایطی که فدراسیون فوتبال روی بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران با دستمزد ماهانه 50هزار یورو بسیار مانور داد و آن را نشانه‌ای از درایت این مجموعه و عشق و اشتیاق مربی پرتغالی به حضور در کشورمان دانست، حالا سایت بین‌المللی گل فهرست گران‌ترین مربیان حاضر در جام‌جهانی را منتشر کرده و مدعی شده کی‌روش سالانه 919هزار یورو دستمزد می‌گیرد. طبیعتا ماهی 50هزار یورو در سال اینقدر نمی‌شود، مگر اینکه سال‌های فدراسیون تاج 18ماه یا بیشتر داشته باشد! حالا ما مانده‌ایم که کدام روایت را باور کنیم. صد البته کسی به صداقت و راستگویی فدراسیون فوتبال شک ندارد، فقط در عجبیم از آسان‌گیری کارلوسی که به‌خاطر چند هزار دلار جریمه انضباطی در مصر کم مانده بود اهرام ثلاثه را هم بکند و با خودش ببرد!

مگر مربیان هم بلیت می‌خرند؟
در شرایطی که کمتر از یک ماه تا آغاز جام‌‎جهانی فوتبال زمان باقی مانده، همچنان تکلیف حضور یا عدم‌حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی مشخص نیست. این داستان به شکل عجیبی گره خورده و با وجود ابراز علاقه‌های بی‌پایان فدراسیون برای استفاده از نکو، باشگاه فولاد موافق از دست دادن سرمربی خود نیست. حالا با اینها کاری نداریم. نکته اینجاست که گزارشی در رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه جواد بلیت بازی‌های ایران در جام‌جهانی را خریده است. بعد هم رسانه مورد نظر پرسیده: «حالا باید ببینیم حضورش در قطر به‌عنوان مربی است یا تماشاگر.» خیلی ممنون از اطلاعات ارزشمندی که در اختیار مخاطب قرار دادید، فقط سؤال اینجاست که مگر مربیان هم بلیت تماشای مسابقات را می‌خرند؟ یعنی الان خود کی‌روش هم بلیت‌ها را خریده؟

غیرقانونی نیست، غیرعاقلانه است
بوژیدار رادوشوویچ که یک حکم تقریبا یک میلیون یورویی علیه پرسپولیس در دست دارد و به‌زودی بحران عظیم ناشی از این بدهی از حالت بالقوه به حالت بالفعل تغییر خواهد کرد، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «طلب غیرقانونی از پرسپولیس ندارم.» بله؛ طلب شما صددرصد قانونی و بجاست، چون به هر حال اوراق امضا شده و کاری هم نمی‎‌توان کرد. فقط مشکل اینجاست که این یک میلیون یورو برای حضرتعالی یک ثروت شدیدا بادآورده از صدقه سر مدیران ناشی فوتبال ایران تلقی می‌شود. هنوز قابل باور نیست که محمدحسن انصاری‌فرد قرارداد یک دروازه‌بان معمولی نیمکت‌نشین را به‌مدت 3سال با ارقام چشمگیر و تصاعدی تمدید کرد و چنین بلایی سر پرسپولیس آورد. کاش خداوند یکی از همین «فرصت‌های طلایی» از جنس محمدحسن را سر راه همه ما قرار بدهد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید