• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 2 آبان 1401
کد مطلب : 174944
+
-

با مردم/زمان ثابت کرد که نباید اسیر گردبادهای دشمن شد

به حول و قوه الهی و تلاش نیروهای امنیتی، کشور بار دیگر آرام شده است و این موضوع ثابت می‌کند که نباید اسیر گردبادهای مقطعی و برنامه‌ریزی شده دشمنان بود. بی‌شک اکنون عده‌ای از آرامش ایجاد شده ناراضی بوده و مترصد فرصت هستند که بار دیگر کشور را برهم بریزند که جدای مجازات مسببان این وضع، باید به فکر آرام کردن این عده نیز بود.
رحیمی از مشهد

با قاچاقچیان لوازم‌خانگی برخورد جدی شود
واردات لوازم خانگی به‌صورت مستقیم و قاچاق باعث ضربه زدن به تولید داخلی و ناتوانی تولید‌کنندگان داخلی در تأمین نیاز بازار‌‌ و رقابت در قیمت‌گذاری در برابر برندهای مشهور می‌شود. چطور می‌توان با این شرایط به گسترش و ارتقای تولید داخلی امیدوار بود؟ این وضعیت در نهایت موجب ورشکستگی تولید‌کنندگان داخلی، گسترش بیکاری و ایستادن چرخ اقتصاد کشور می‌شود. من به‌عنوان یک تولیدکننده که همیشه سعی دارم کالای باکیفیت و مرغوب به بازار ارائه دهم خواهان پایان این وضع و برخورد جدی با قاچاقچیان هستم.
نصرتی از اهواز

مبلغ گروه ارفاقی بازنشستگان کشوری هنوز به حسابشان واریزنشده است
در دولت قبلی یک گروه ارفاقی به بازنشستگان کشوری تعلق گرفت که متأسفانه تا امروز مبلغ آن از سوی سازمان برنامه بودجه محاسبه و واریز نشده است. دلیل این تأخیر چیست؟چرا اجرای مصوبات از دولتی به دولت دیگر با مشکل مواجه می‌شود؟
اوسیا از قائم شهر

پیامک
قیمت کپسول گاز در بندر لنگه قانونی نیست

در دهستان دژگان، بخش مهران، شهرستان بندرلنگه، برخی شرکت‌های توزیع کننده، سیلندرگاز را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌کنند و درحالی‌که سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان قیمت مصوب هرسیلندر گاز خانگی ۱۱ کیلویی را ۲۲ هزار تومان اعلام کرده هر کپسول گاز در این روستا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئولان مربوطه برسانید.
کربندی از بندرلنگه

سوخت نیروگاه شهید رجایی قزوین، گازی شود
 سوخت نیروگاه برق شهید رجایی قزوین، موجب آلودگی شدید هوا در این شهر و شهرهای اطراف آن شده است که متأسفانه این آلودگی با ورود به فصل پاییز و زمستان افزایش پیدا خواهد کرد. این وضعیت آسیب جدی و جبران‌ناپذیر به سلامت مردم این منطقه خصوصا کودکان و افراد سالمند می‌زند. پیشنهاد می‌شود جهت رفع این مشکل برای نیروگاه از سوخت گازی استفاده شود.
قوامی از قزوین

جلوی راهبندان در خط ویژه اتوبوسرانی راه‌آهن – پارک وی را بگیرند
اغلب روزها با هدف هدایت بخشی از ترافیک خیابان ولی‌عصر‌ یا عبور ماشین‌های دیپلماتیک یا پارک کردن بی‌آرتی‌های خالی، خط ویژه قفل شده و وقت مسافران هدر می‌رود. این وضع به‌خصوص در زمان ورود شیفت صبحگاهی و خروج شیفت بعدازظهر صدا و سیما در ایستگاه امانیه بغرنج می‌شود و حتی روسای خط و رانندگان هم از بازگشایی آن بازمی‌مانند. مگر نه اینکه خط ویژه برای خطوط اتوبوس پرسرعت است و در طول مسیر زحمتکشانی از پلیس جلوی ورود دیگر خودروها به این خطوط را می‌گیرند، پس با این همه، قانون و مراقبت ترافیک‌های مداوم چه معنایی دارد؟
یزدان‌پناه از تهران

پیام
 تقدیراز نصب پنل‌های جدید در میادین اصفهان

 نصب پنل‌های چهارگوش شیشه‌ای بلند و شکیل مخصوص تبلیغات که متحرک ومجهز به سیستم شارژ چراغ‌های LED هستند جلوه خاصی به میادین و خیابان‌های اصفهان بخشیده است. از پرسنل زحمتکش و سختکوش شهرداری مرکزی اصفهان‌ و نواحی پانزده‌گانه آن جهت نصب این پنل‌ها، کمال تشکر را داریم. امید است که همواره شاهد انجام این قبیل اقدامات شایسته باشیم.
بلیغیان از اصفهان

درخواست از پلیس راهور منطقه14تهران
 مدتی است که ورود خودروها به حریم پیاده در بخش انتهایی خیابان قانون غربی جنب داروخانه شرق در منطقه 14، تبدیل به یک امر عادی شده است.چرا پلیس با این رانندگان خاطی برخورد جدی نمی‌کند؟ این وضعیت عابرین را خسته و کلافه کرده است و تردد برای رهگذران بسیار مشکل است.
 اسماعیلی از تهران

 مغازه‌ها و ورودی شهرک خانه اصفهان، نیاز به مرمت و بازسازی دارند
یکی از ورودی‌های اصلی و قدیمی شهرک خانه اصفهان در شمال این شهر بزرگ، از ابتدای جاده قدیمی اصفهان به سمت تهران به لحاظ بافت قدیمی و مغازه‌های آن کهنه و فرسوده است.این وضعیت به هیچ‌وجه شایسته این شهرک وسیع و پرجمعیت نیست. شهرکی که سابقه‌ای حداقل ۵۵ ساله دارد و دارای ساختمان‌های جدید شیک و بلند تجاری و مسکونی است و ساکنانی فعال و متجدد و هنرپرور دارد. درخواست ما این است که مسئولان با بازسازی و طراحی جدید و هندسی مناسب و شایسته، این مشکل رامرتفع کنند.
محمود از اصفهان



 

این خبر را به اشتراک بگذارید