• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 2 آبان 1401
کد مطلب : 174874
+
-

قاتل پیرزن تنها دستگیر شد

جنایت به‌خاطر 110گرم طلا

جنایی
جنایت به‌خاطر 110گرم طلا

 مردی که به‌خاطر سرقت 110گرم طلا دست به قتل هولناک پیرزن تنها در استان فارس زده بود، 10روز بعد از جنایت در استان خراسان شمالی دستگیر شد.
به‌گزارش همشهری، 20مهرماه امسال مأموران پلیس شهرستان مهر در استان فارس در جریان قتل زنی سالخورده در خانه‌اش در اطراف این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول تنها زندگی می‌کرده و قاتل احتمالا برای سرقت وارد خانه شده و پس از قتل پیرزن، طلاهای او را به سرقت برده است.
آثار ضربات چاقو روی دستان پیرزن و کبودی روی گلوی او از این حکایت داشت که سارق بی‌رحم برای اینکه بتواند طلاهای او را سرقت کند، با چاقو دستان وی را زخمی و پس از آن هم وی را خفه کرده و با سرقت طلاها از آنجا فرار کرده‌ است.
در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد قاتل از قبل مقتول را می‌شناخته و از اینکه وی تنهاست، خبر داشته و روز حادثه با بالا رفتن از دیوار، ابتدا به حیاط خانه پریده و پس از ورود به داخل خانه نقشه هولناک خود را عملی کرده است. طولی نکشید که با بررسی‌های تخصصی هویت عامل جنایت شناسایی و معلوم شد که وی پس از سرقت مرگبار، استان فارس را ترک کرده و به شهرستان قوچان در استان خراسان شمالی گریخته است. سرهنگ بهادر رزمجویی، فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، تیمی از کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی راهی شهرستان قوچان شدند و عامل جنایت را که مردی 54ساله است، در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.  وی ادامه داد: در بازرسی خانه متهم 110گرم طلای مقتول کشف شد و متهم در بازجویی‌ها با ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت اعتراف کرد. به‌گفته وی، برای این مرد قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :