• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 3 خرداد 1397
کد مطلب : 17483
+
-

حفظ تیام، وریا و امید از جذب بازیکنان جدید مهم‌تر است

السد احتمالا بهترین قرعه‌ای بود که ممکن بود در یک چهارم نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا نصیب استقلال باشد. استقلالی‌ها خاطرات خوبی از بازی با این تیم قطری دارند. نزدیکترینش همین فصل پیش لیگ قهرمانان بود. تک بازی پلی‌آف در تهران. آن بازی را استقلالی‌ها در ضربات پنالتی بردند. خسرو حیدری، بازیکنی که پنالتی آخر آن بازی را زد، به همشهری‌ورزشی می‌گوید که او و هم‌ تیمی‌هایش بازی آسانی نخواهند داشت: «السد حریف دست و پا بسته‌ای نیست، تا این مرحله هم بالا آمده است. بازی اول در آزادی است که به نظرم بازی راحتی نیست. بعد هم باید به قطر برویم که قطعا آن بازی هم سخت خواهد بود.» 
تصور بر این است با توجه به شرایط آب‌ و هوایی قطر، استقلال اگر می‌خواهد به نیمه نهایی برود باید در بازی رفت کار را تمام کند. خسرو می‌گوید: «به هر حال دوتا بازی است. اگر در تهران هم به هر دلیلی نتیجه نگرفتیم نباید ناامید شویم. در قطر هم می‌شود کار را تمام کرد اما مطمئنا در زمین خودمان بهتر می‌توانیم نتیجه بگیریم.»
بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهریور برگزار می‌شود. استقلال فرصت دارد تا قبل از آن دو بازی، تیمش را در نقل‌و‌انتقالات تابستانی تقویت کند. خسرو حیدری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید دارد، می‌گوید: «بله، حتما باید بازیکنان خوبی جذب کنیم. خب قطعا مدیران باشگاه نفرات مدنظر آقای شفر را جذب خواهند کرد تا پرقدرت مقابل السد قرار بگیریم. البته همه تیم‌ها سعی می‌کنند در نقل‌و‌انتقالات ضعف‌هایشان را پوشش بدهند. البته من فکر می‌کنم حفظ بازیکنان خوب خودمان از همه واجب‌تر است. به‌نظر من حفظ بازیکنانی مانند تیام، وریا غفوری و امید ابراهیمی از جذب بازیکنان جدید مهم‌تر است.»
در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال 5شهریور در تهران و و 26شهریور در دوحه با السد بازی می‌کند. پرسپولیس هم در این مرحله 6شهریور مهمان و 27شهریور در آزادی میزبان الدوحیل قطر است.  

این خبر را به اشتراک بگذارید